14 oktober 2005

Kløe over hele kroppen..

Kan man være allergisk over noget så sjovt ? Rart ? Afslappende ?? Det eneste nye jeg har prøvet i de sidste 10 dage er Festivallen og dadler - OG NU KLØR JEG ÜBERALLES ! Så jeg håber, at det er dadlerne !! For dælen en stor krop man har når det klør ;-)

Nå, vil aflede min egen opmærksomhed, ved at vise HVAD jeg fik købt på festivallen og i Uruguay (indskudt bemærkning EFTER fotografering.... jeg syntes faktisk ikke at jeg havde købt ret meget ;-) Men nu bliver jeg lidt "flov" !!)


Først Uruguay-garnet, som var ventet med længsel
.

Jeg tror at det olivengrønne/brune skal bli' til en bluse efter
Anne's model

(Foto lånt fra Anne's side)

Og ellers er der basis for et par sjaler eller 3 !




Så smuttede der lidt mere i kurven....

lidt Kidmohair fra Ingeborg samt nogle ufotogene knapper ;-)




Hmmmm - det er afslørende med en blog !! Så er der vist en moster, som skal ha' et vingesjal i Kauni.... Og
Lisette havde et godt tilbud på Kauni'en. Nu, må jeg så se om det er de farver moster vil ha' ...

Ellers ved jeg hvor der er mere...






Så var der også liiige lidt fra Birthe P.

Hmm - Blossom er blødt som smør og nu skal den om halsen.

Er der mere ....



JEPS: garn til Sjalstrøjen



Og det er påbegyndt !!! Dygtig pige !

Nu vil jeg gøre mig klar til en forlænget weekend med kæresten og lidt strikketøj. Vender tilbage på søndag !! God weekend.

PS: Nu virker anti-kløe-pillen også !!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mojn Susanne!
Ja, du fik da godt nok handlet lidt :o) Men godt at se at du er godt i gang med det indkøbte.
Har selv i går været i gang med oprydning i gemmerne, for isoleringen i stuen fyldte nu for meget, så lidt kreativ tænkning måtte der til.
Det var smadderhygsomt at møde dig på festivallen.
Go' forlænget weekend!
knus
nettie
Padborg

2:48 PM  
Blogger Vivian said...

Du godeste en masse, quinde ! :-)

Mon ikke du har et akut tilfælde af nældefeber - det kan være noget af farvestoffet fra dit nye garn der gør det !! - Det har jeg nemlig selv prøvet, og det er bare AAAARGGGHH !!

Rigtig god weekend

Knus viv

4:03 PM  
Blogger Jeanette Hegaard Hansen said...

Du har da vist været på stor-indkøb, det er bare ene lækkerier du har indkøbt.
Misundelse er en grim ting *S*

Jeanette

8:04 PM  

Send en kommentar

<< Home