30 maj 2008

Håber du sidder ned....

Forskrækkelsen over at der endelig sker noget på bloggen... ku' jo godt tage livet af svage sjæle :o)

Der er sket mangt og meget og ingenting i tiden siden sidst - heldigvis har der været mange gode oplevelser med strikkepindene og alligevel er der ikke rigtig noget nyt at fremvise.
Nogle af os i huset lever livet HELT som sædvanligt - han nyder bare livet :o)

Alle har det godt og i løbet af weekend vil der komme strikkerelaterede billeder !
Over and out med et billede af et daggammelt føl,
som vi var så heldige at se hos en tidligere kollega idag + killinger + katte i rigelig mængde og en lalleglad hund.... som også gerne ville hilse på killinger

6 Comments:

Blogger Anette said...

Hej Susanne.
Jeg vidste da godt at der stadig er liv hos jer. Men katten ser da lidt slatten ud.
Og jøsses, strikker du af dit garn?
KH Anette

9:41 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Jamen god dag Susanne, det var godt, jeg så dig på Badstuen, ellers var jeg blevet bekymret. Glæder mig til at se strik.

7:01 AM  
Blogger Vivian said...

Ikke alene sidder jeg ned, det er også tidligt og jeg er også i chok over at min datter sover ude, så tror du lige man bliver forskrækket når DU så også skriver !!!? ;-))))

Dejligt med lyd her i øvrigt, men jeg vidste jo godt der var lidt liv i dig, og at du i hvert fald havde været omkring posthuset for nylig! Pakken er nået vel frem, og tak for tingen til Gry, den hæger hun meget om!

KNUS! (Og kom nu til Staden woman!)
Vivian

7:20 AM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Jeg vil sige velkommen tilbage og god sommer, og slutte mig til Vivians tryglen om at få dig til Stor-staden ;)
Dyrelivet ser ud til at nyde verden, og det er godt at høre, hvis I også gør det.

Knus og mange hilsner
Karen

8:05 AM  
Blogger Tineke said...

Ja tak, men var da lige ved at vælte af stolen, altså!

Godt at i stornyder livet, som det ser ud på billederne...

9:06 AM  
Anonymous Anonym said...

Dejligt med liv her hos dig. Den kat forstår det da - ren afslapning.
KH Britt

5:20 PM  

Send en kommentar

<< Home