03 februar 2007

Stille uge i dette verdenshjørne...

Katrine har været syg i flere dage, men heldigvis har hendes sengekammerat forstået at nusse om hende. Så er det ikke så tosset igen at ha' en skør kat :o)
Strikkepindene er ikke blevet rørt siden i tirsdags, synes ikke at jeg har lyst til noget eller er det mon overinspiration ???
Jeg har ihvertefald bestilt garn fra 3 forskellige steder i ugens løb....
Jeg blev langt om længe færdig med Katrine's tørklæde og hun har lovet at være fotograf på en "how-to-do-the-papegøje".
Hun er rigtig glad for tørklædet og det ser ikke helt tosset ud med sammenføjningen af de to teknikker !! De rene farveskift i papegøjeteknikken skyldes de lange douche farveforløb i garnet og IKKE min tålmodighed (som nogle gav udtryk for på søndagens hyggestrik).

Idag kom en savnet småpakke i hus; har i 2 mdr. spist et kosttilskud UDEN at tænke særligt over virkningen.... Men for 3 uger siden løb jeg tør og fik ikke lige gjort noget ved det. Det gav bagslag: for 1. gang i denne vinter har jeg fået bihulebetændelse og andre unævnelige skavanker, så gang i internettet og et glas kom til huse og ned røg en "håndfuld" af de små grønne !! Jeg har ellers ikke gode erfaringer med kosttilskud og naturpræperater; men dette vil jeg godt slå et slag for ! Kan købes her og de er rigtig søde (Linda der tager imod ordrene taler flydende dansk).
Nu kalder det kolde glas vand og sofaen - der er et tungt hoved der trænger til at hvile !

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Uha, det er altså heftigt lækkert det tørklæde. Jeg glæder mig allerede til "how-to-papegøje"!!!

Kh Karen S

11:00 PM  
Blogger The Silent Knitter said...

Jeg håber, hovedet er blevet lettere - og god bedring med Katrine. Mon ikke strikkelysten kommer igen ... når først de små grønne gør deres virkning igen.
God søndag til Jer
Kh Hanne V

9:58 AM  

Send en kommentar

<< Home