02 juni 2006

Dem sku' der være nogle flere af

- de dage sammen med mennesker man alt for sjældent ser;
gode grin over fælles oplevelser; snakken om stort og småt;
den gode tavshed; fælles glæde over samværet og ikke
mindst dejligt garn !!
Vi havde en rigtig dejlig dag, som bare smuttede afsted.
Kameraet lå godt og trygt i bunden af min taske..... suuk,
jeg er altså ikke god til at huske på det !
Mit 1. store smil igår, var da jeg stod på X-bussen til Ringkøbing:
i forruden stod en herlig lyserød sammenplantning. Det skal være
hyggeligt at køre med bus - var chaufførens svar på min kommentar :o)
Vi var et smut ude hos Irene på Uldgården, det ligger lidt fra
alfarvej, men er helt klart et besøg værd !! Jytte fik købt sit Kauni-garn
og der faldt lidt jeansblå merino ned i min taske :o)
Da jeg kom hjem til pc'eren så jeg at Marianne Svit havde et godt
tilbud i hendes butik: Den lækre tunika hun har lavet.
Uppsss - den smuttede lige i indkøbskurven !! Det er også blevet til
et par omgange på den mindre version af Green Gable.
Nu ligger der en god lang pinse-weekend forude; hvor jeg skal ha'
malet i soveværelset :o)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, den tunika har jeg også godt luret på - og hør er jo lækkert at have på om sommeren....

Det er da dejligt, I har ordentlige buschauffører. Vi har en, som sidder og skælder ud og taler med sig selv. Og så glemmer han jævnligt at standse, når man skal af, og han kan også finde på at suse forbi stoppestedet, selvom man står og venter og vifter med alt, man kan vifte med.

KH Tina

12:25 PM  
Anonymous Anonym said...

Det lyder hyggeligt, Susanne. God arbejdslyst. Tunikaen er rigtig fin!! k.h. Mette

12:56 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Det var da en dejlig dag.
Laekker tunika, den har lidt samme stil som Pandora, nu maa vi saa haabe, at opskriften er tydligere.

1:37 PM  

Send en kommentar

<< Home