25 oktober 2005

Status for weekendens projekter

Min "løber" fra sidste indlæg er nu en krøllet bunke - hvor ½ delen af kraven mangler - så varer det ikke længe !
Sommerfuglesjalet til mig selv er også næsten færdig - er i fuld gang med flæserne.


Fik strikket et sjal til min venindes mor i torsdags og de var begge noget så imponeret ( pind 15, noget megatykt garn og retstikket ! ) Dejligt at kunne imponere nogen ;-)
Har luret lidt på skyggesjalet m. fejl...... tror at jeg er ved at have mod på det igen !!

Så har jeg også kigget lidt i bøgerne som Katrine havde med hjem


Her er forslag til et par sjaler eller 3 eller.......

Begge er gode basisbøger med inspirerende billeder ;-)




Så er der luksusbøgerne.....




Uhmmmm - jeg vil og vil og vil - jeg skal ha' mere tid.....
Der er rigtig mange gode ideer og s**** gode billeder !!

Så det var et udbytterigt besøg i Barnes & Nobles - selvom det ikke stod i programmet ;-)

3 Comments:

Blogger Vivian said...

Ååååh,de dér Edge-bøger vil jeg også så gerne ha' !

Rasende misundelige hilsner !

Viv

2:09 PM  
Anonymous Anonym said...

Årrrrrhhhhhh, sikke bøger sikke bøger. Står også på ønskesedlen her - hov - det er jo snart jul, mon familien forstår en hentydning? Og mon jeg kan vente?
:-) Britt

3:27 PM  
Blogger Susanne said...

Jeg anbefaler en udførlig ønskeliste - det kan gøre underværker ved gaveregnen i juledagene! Og jeg vil godt bytte Vivian: Gry for bøgerne.... måske bare et par dage :-)Og de der strikkeeftermiddage er vældig lokkende - hmm, måske sku' vi overveje at flytte....
Kh Susanne

7:54 PM  

Send en kommentar

<< Home