03 juni 2008

Laang weekend :o)

Lidt færdigt strik som lovet....
Santa Fe-wrappen er i flittig brug ( her bedes I se bort fra påklædning og fjollet model !)
Jeg er meget glad for den og ku' godt forestille mig at lave endnu én med lidt ændringer.
Jeg ku' nemlig godt forestille mig, at det ku' blive flot med et par slidser foran til de nederste "bindebånd".

Lørdagen blev tilbragt i godt selskab - bortset fra at man skal hænges ud på bloggen.... bare fordi man ligger på maven og leger med denne lille
lækre mis.



Søndagen blev tilbragt på arbejde og det var bare for varmt :o(. Så derfor måtte I vente på strikkebilleder lidt endnu....
Der er røget endnu en uglekjole af pindene til barselgave og det gik så hurtigt at jeg ikke fik fotograferet den.

Denne er blevet givet til en helt speciel fødselar...
som har også har haft sit at slås med her i foråret,
så der sku' lidt ekstra til.
Karen Noe's flettesjal i glatstrik og med lidt længere
frynser end foreslået i opskriften.
Det har givet sjalet et lidt mere luftigt udtryk.

Etiketter: ,

14 Comments:

Blogger Lene Sophie said...

Jeg synes nu både Santa-Fe og modellen ser super godt ud. Den kan jeg godt forstå du er glad for.

1:26 PM  
Blogger annestuds said...

Kære Susanne
Hvor er den blevet flot den wrap - og modellen også :-)
Tak for sidst :-))))
Kh
Anne

4:38 PM  
Blogger Vivian said...

Super-sej wrap-ting!! Som altid (undtagen ved 08-tiden om morgenen!) ser du bare godt u'!
;-)
Knus Vivian

6:39 PM  
Blogger Tineke said...

Hold da op, den er da bare flot til dig, den wrap!

6:45 PM  
Anonymous Anonym said...

Hej Susanne,

Godt at se, at der er liv!

mange hilsner
Lone F, Silkeborg

7:38 PM  
Blogger Anette said...

Hej Susanne.
Nu var der ikke mange der kunne se at det det var dig der var på billedet. Du ser da altid godt ud.
KH Anette

7:38 PM  
Anonymous Anonym said...

Santa Fe er superflot og var værd at vente på. Jeg kan godt forstå du vil lave en toer.
Det er flettesjalet også (det er på min laaaange liste over kommende projekter)

8:03 PM  
Blogger Fríða said...

sikke flotte strikketing, den dér wrap er rigtig speciel og dog så elegant og lækker, og flettesjalen er også på min liste, der bare bliver længere hele tiden, suuuuk!
kh.fra Island
Frida

9:18 PM  
Anonymous Anonym said...

Skønne, skønne ting! Også skønt med fjollet model...så'n skal det være.
KH Britt

9:37 PM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Sikke nogle skønne strikkede sager du kan fremvise! Jeg kan faktisk rigtig godt lide det lidt luftigere udtryk du har opnået i flettesjalet!

Kh Karen S, der mener at det er en menneskeret at smide sig på maven og nusse søde dyr i solskinnet...

8:42 AM  
Blogger Britt-Marie said...

Du gör verkligen mycket snyggt, koftan är otroligt läcker och häftig.
Den randiga tröjan är helt underbar.
Du är mycket mycket duktig.

sommarkramar

9:09 AM  
Blogger Karina said...

Flotte sager - både wrappen og sjalet. Det kræver vist en del tålmodighed med det der fletværk!
Godt at høre, at der stadig er liv herinde!

9:40 PM  
Blogger Angelikas quilts and knits said...

Wrappen er genial ! Den bog maa jeg ha´ fat i :-)
Strikkehilsner
Angelika i Sydslesvig

8:46 PM  
Anonymous Anonym said...

Hej Susanne
Lige en hilsen fra bakken "Rothebbühl" der har indtil idag vaeret super vejr med sol, naesten for varmt. Igaar var jeg en tur hos Laila og vi var naturligvis hos Lang, det blev til 3x garn, saa beskedent i forhaald til det som jeg plejer at köbe.
Hils Katrine
Ida

10:20 AM  

Send en kommentar

<< Home