02 november 2006

Jeg har vundet :o)

Men det aller-, allerbedste er nu dette:

Og så ligger denne på monteringsbordet (det lyder sgu' af noget!):
Nu med sammensyede skuldre og ærmer.... så det lysner da.
Se lige spidsen af Icarus-sjalet

Jeg glæder mig helt vildt til at give min kusine det !! Der er nu én UFO tilbage i kurven, nemlig denne: Pandora fra Design.club og jeg har stadig ikke bestemt mig helt.... men er 90% sikker på at den bliver trævlet op og omdannet til noget andet.

Så skylder jeg jer en papegøjeinstruktion - det må blive imorgen, denne uge er bare smuttet afsted.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du stråler lige igennem min skærm - af stolthed - og du fortjener at stråle - for det er SÅ flot gået!!
Og skønne ting i øvrigt også!!
KH Britt

9:38 PM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Det er da rigtig flot gået at blive færdig med så mange (og flotte) ting! Du har da fortjent den præmie. Tillykke ;-)

Kh Karen

11:23 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Godt gået og et stort tillykke. Både Icarus og vingesjalet er forrygende.

Ulla

11:41 PM  
Blogger Marianne Knorborg said...

Stort tillykke!:-)
Og sikke mange, mange masker du har strikket. Hvor ER du dygtig!
Men sig mig, hvor er den lille langhårede?!:-)
Knus fra Marianne

8:52 AM  
Blogger strikke_jane said...

Hvis det var mig, havde jeg danset rus-dans hele weekenden! Godt gået og tillykke :-)

10:48 AM  
Blogger Vivian said...

TILLYKKE med alle dine fine færdige forrygende sager, jeg er den glade sponsor!! :-)))
- og sender dig en mail lige ommelet (hvis jeg kan finde din adresse, jeg er p.t. "externt" placeret...)

KH Vivian

9:06 AM  

Send en kommentar

<< Home