01 november 2009

Måske for optimistisk i november 2008 ?!?!

Næsten et år siden sidste indlæg.... Hmmm, ikke det der var planen !

Men 2009 har budt på mere sygdom for Katrine med mange sygehusbesøg og blodprøvetagninger - så meget at vi har styr på personalet og omvendt :o)

- 2 dødsfald - Katrine's far og farfar
- 2 dyreaflivninge - Hannibal, som desværre fik det sådan at vi ikke måtte røre ved ham
og så vores gåturs-ven Ruddi, som havde dårligt hjerte.

- fjernelse af 2x1 cm øjenlåg - det var nu herligt :o)
Og så de sædvanlige problemer med kommunen....

Nogle gange er hjertet og hovedet så fyldt med trælse/sure ting, som jeg ikke har lyst til at dele her. Men det fylder så meget at jeg ikke kan skrive om andet.... og så sker der jo desværre ikke noget her på siden....

MEN - vi har det også godt, humoren trives stadig,
strikket bliver der også.... men ingen billeder...
føjtet med strikkekvinder af den allerbedste slags,
Været plejefamilie for en lille hankilling....
Og så har vi beriget Casa Dyrholm med 2 nye go'este venner.... Så vi er atter på spædbarnsstadiet..... Men nøjh hvor vi hygger os med Tulle & Bailey

Så nu håber jeg at der IKKE går så længe igen inden det næste indlæg..... Måske endda med lidt strik ????

17 Comments:

Blogger Kludemutter said...

Hvor er det dejligt at læser der er liv i din blog igen :)
Lidt har også ret ;)

Tak for sidst ;)

Knus YT

9:28 PM  
Blogger Susan said...

Jammen det er da bare så dejligt at "se" dig igen.
Susan

9:47 PM  
Anonymous Bettina said...

Gosh, hvor er jeg glad for at se liv igen! Jeg har været noget bekymret, men har "set" dig nu og da rundt omkring, så bekymringen har været holdt i ave.
Vi kan alle have svært ved at følge med, af den ene eller den anden grund; hvis man "desværre" også er blogger, bliver folk bare så utroligt bekymrede ved tavshed. :o)

11:24 PM  
Anonymous Anonym said...

(Knus) Dejligt at se et indlæg fra dig igen. Sikke en hård omgang I har været igennem. Jeg håber, at tiderne nu er skiftet til det bedre.
Sikke et dejligt hvalpebillede at slutte af med ;)

Kh Karen

8:51 AM  
Blogger strikkeforsker said...

Dejligt at høre nyt. Du er og dit gode humør er savnet!
Er der plads i berlingobilen til dig, når den kører mod Odense til strikkecafé?

8:51 AM  
Blogger Anette said...

Det var skønt at møde jer og de to små tosser og en gummikylling i fredags. Altid hyggeligt i Casa Dyrholm!

9:16 AM  
Blogger Laila: said...

Det kan vist ikke siges for tit: Skønt at se dig her igen!

Og endnu engang tak for det skønne selskab på Fanø.

10:41 AM  
Blogger Tineke said...

Skønt at se dig her igen også, og endnu engang TAK for total hyggelig selskab, både på Fanø og i Silkeborg. Glæder mig til næste gang!

Og nøøøj for dejlige hunde, jeg viser ikke billedet herhjemme :)

12:10 PM  
Blogger Ditte said...

Dejligt at høre lidt fra dig. Nu fik jeg jo ikke mit årlige skud Dyrholm på strikkefestivalen. Håber at vi ses næste år. Knus Ditte

1:52 PM  
Blogger annestuds said...

Kæreste Susanne
Hvor er det bare dejligt at høre fra dig igen.
Sikke dog et år !
KÆMPEKNUS herfra
De kærligste hilsner og tanker
Anne

3:38 PM  
Anonymous Maiken said...

Jamen dog, et indlæg fra Frk Dyrholm. Hva' skete der lige der...!!! Nuser hundehvalpe. Jeg må nå en tur til Silkeborg, inden de bliver alt for store.
Knus Maiken

5:40 PM  
Blogger ida, Silkeborg said...

Skønt at du igen blogger.
Vufinderne er bare skønne, jeg kommer snart forbi igen

7:38 PM  
Anonymous britt said...

Åhh, hvor dejligt med lidt livstegn fra dig her på bloggen. Jeg håber meget at livet vender lidt - og det bliver lysere. De 2 små vuffere skal da nok hjælpe lidt med til det.
Knus,
Britt

9:26 PM  
Anonymous Anonym said...

I wish not acquiesce in on it. I over warm-hearted post. Especially the title-deed attracted me to study the unscathed story.

7:26 AM  
Anonymous Anonym said...

Nice dispatch and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.

4:15 AM  
Anonymous Anonym said...

Easily I agree but I contemplate the post should secure more info then it has.

6:32 AM  
Anonymous Anonym said...

hov der var vist lige noget jeg havde overset :-) hej igen :-)

3:12 PM  

Send en kommentar

<< Home