08 marts 2007

Ærmer i hus

Så er ærmerne i hus.... i aften bliver der slået op til selve frakken. Takket være Merete er jeg kommet i uføre, der er reserveret bøger på biblioteket og Arnold Busck i Herning har lagt en bog tilside til mig :o) Jeg elsker at få inspirationer fra de forskellige blogs - nogle gange ender det med at blive lidt dyrt, andre gange er materialerne i hus men det er altid dejligt at få udvidet horisonten !
Jeg var et smut i Ikea den anden dag og selvfølgelig kom der lidt sager med hjem.... Der er noget med puder og mig (udover bøger af alle slags, lysestager/fyrfadsholdere, tasker, pileflet og zink-dimser!) Så nedsat til 49,- stykket måtte de med hjem på matriklen.
Du har forstået det rigtigt Lone, min mor har syet den lille nederdel i stor størrelse og I skal nok få et billede af den og mig !
Nu vil jeg nusse lidt om mit syge barn, der er på 2. pencilinkur og ikke er i umiddelbar bedring !

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Susanne, det bliver da lidt af en livsglæde-jakke! Sikke en omgang farver!
KH,
Britt

11:06 PM  
Anonymous Anonym said...

Ikea, uh, abstinenserne rykker, vi mangler også stearinlys :o(
Det bliver da den fedeste jakke!
kh Linda - som også nusler sygt afkom...

12:42 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Ååhhh....den jakke - hold da op, hvor den bare frister.

Håber I har fået bugt med sygdommen.

KH Tina

11:27 PM  

Send en kommentar

<< Home