18 marts 2007

Jeg er her endnu...

men tiden smutter og jeg kan ikke fremvise lækre færdige produkter. Der bliver strikket på stribejakken, men det syner jo ikke af meget lige nu.
Kan man blive ramt af forårs-rastløshed ?? Jeg har mange ønskeprojekter, med garn og opskrifter, der ligger klar men der sker ikke rigtig noget på den front ! Så jeg fortsætter bare mit lagerforøgelse med hastige skridt, bla. "lokket på afveje" af Hanne og Jette. Hele 3 kg (!!!) garn er der nu bestilt udover de trøsteindkøb, der var foretaget i februar. Dengang var høsten af denne kaliber og man kan spotte en lilla tendens..... Jeg fik først pakket op i denne uge, mente det var klogt lige at tage en lagerstatus INDEN jeg drog afsted til Vissenbjerg sammen med min mor og 2 mostre lørdag morgen. Det var det !! Jeg kom kun hjem med Bente's bog om vævestrik til en messepris og en lille håndskreven hilsen - det ku' jeg ikke modstå. Messen var en fornøjelse og min moster fra det norske råshoppede til en guldmedalje :o) Der var en dejlig stemning i de forskellige stande og jeg var solgt ved Tante Grøn; utroligt søde piger og så kunne man få hjælp af Hanne Falkenberg. Så nu skal jeg høre om Ulla eller Dorthe er nogen af dem der smuttede med 2 trøjer og 6 strikkeprøver fra foredraget i Ålborg ??!?! Jeg fik prøvet Ping Pong på og den må vist også på ønskelisten i en fart....

Til slut skal I lige se dette herlige syn fra GRIMA's stand




5 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Skønne indkøb!
Niks, jeg neglede ingen falkenbergmodeller i Aalborg, det er fandme frækt gjort.
Sig endelig til, hvis du kommer omkring Tante Grøn ;-)

5:13 PM  
Anonymous Anonym said...

Jeg ved lige præcist hvad du mener. Man er ligesom overvældet af al det man kan lave, jeg er i hvert fald nødt til at tage en lur istedet :o) Nøj for noget lækkert lilla noget på cones, hvad er det?
Spejlbilledet kunne nu også have heddet 31 indeni, 43 udenpå ;o)

7:45 PM  
Blogger Susanne said...

Linda: det lilla er merino fra BC garn (http://www.garn.dk/group.asp?group=76&sub=162) og det føles lækkert blødt, men der er ikke meget tilbage på hylden. Ja, det er frækt at snuppe modeller til et lukket foredrag ! Men hun sagde at det også er et stort problem i butikkerne, hvor der bliver snuppet opskrifter og garn fra pakkerne med kits og også modeller. Susanne

8:33 PM  
Blogger HANNE said...

Det lyder som om, du har haft en fed weekend, dejligt! Tante Grøn er en fed butik, de må gerne gøre deres hjemmeside færdig...snart! Det kan være, at Tante Grøn skal være 1. ophold, hvis vi skal på tur mod det svenske?
Fortsat god søndag

9:18 PM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Det lyder som en dejlig weekend... (svømmer helt hen ved tanken). Dejligt at høre lidt fra dig igen, og jeg synes altså, at det går rimelig godt fremad med stribejakken

Kh Karen S

... er grøn af misundelse over garnindkøb.... (må ikke, øv!)

9:42 AM  

Send en kommentar

<< Home