04 juni 2006

Overspring

Malerrullen trækker ikke meget i Frk. Dyrholm :o)
Så dagen igår bestod af en lang række overspring, som ikke kan

dokumenteres nogen måder....
måske som nogle ekstra pinde på
Green Gable nr. 2. Den er prøvet og
den passer !! Så nu er det bare derudad med
turbo'erne. Jeg havde min mor med i byen i
går og det gav et kit fra HP-gruppen.
Vist i en træls farve, men vi så den
strikket i en grønlig farve og der var den
rigtig sød.
Det løb op i 140 kr og så bliver den brun.

Jeg ku' ikke stå for disse
roser i potte, så jeg håber
at de kan klare sig udenfor.....

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hvor ser din Green Gable ud til at blive fin! Må du blive lige så glad for den, som jeg er! k.h. Mette

11:40 AM  
Anonymous Anonym said...

Sjovt nok så har jeg også kigget på den HP model, tror faktisk også jeg har opskriften liggende. ;o)
KH Lise

10:27 PM  
Blogger Helle Holst said...

Lækker Green Gable - den bliver rigtig god er jeg sikker på, specielt hvis det så også bliver sommer engang.
Kh. Helle

8:19 AM  

Send en kommentar

<< Home