13 juli 2007

Tagged...

Karen har inviteret til leg og jeg vil da gerne lege med....
SÅ her kommer 8 om mig:
1) Jeg glædes hver dag over mit hjems beliggenhed.
Det at jeg er i skoven, ved vandet eller i byens centrum indenfor 5 min.'s gang fra fordøren.
Og at se livet ved vandet hver gang jeg skal ned i byen...


2) Mændene i mit liv har altid været MEGET sportsaktive eller AKTIVE musisk udøvende. Jeg har ALDRIG dyrket sport og ejer ikke en tone i livet eller kan holde rytmen en hel melodi igennem.
3) Min LOTTO-drøm går på at kunne invitere nogle af de strikkende kvinder i "mit liv" på et ophold med god mad, skønne omgivelser, strikke-inspiration ad libitum og bare hygge.... som f.eks i Tversted.
4) Jeg tuder altid når jeg bliver meget vred.
5) Jeg elsker at køre bil sammen med min datter; så synges der igennem, snakkes, nyder det at være tæt på hinanden og vi vender livets store spørgsmål.
6) Ville gerne ha' haft flere børn, men det lykkedes ikke...
7) Har en drøm om at ku' bo ved bjerge og
vand på et tidspunkt i mit liv. Eller bygge sådan et hus i området v. Silkeborg. Se lige mere på deres side: Canadian Wooden Domes
8) Føler mig rastløs hvis ikke jeg har en bog at læse i.
Hvem skal nu lege med....
Jeg kan ikke lige overskue hvem der er blevet tagged og hvem der holder ferie.... så hvis du har lyst til at lave 8 om dig selv, så samler du bare tråden op herfra :o)

1 Comments:

Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Øj, hvor har I en flot udsigt!
Og faktisk tuder jeg også når jeg bliver vred... faktisk i alle situationer, hvor jeg har en stærk følelse... Det er altså lidt upraktisk, når man prøver at skælde ud ;-)
Kh Karen S

5:30 PM  

Send en kommentar

<< Home