06 maj 2007

Sker der noget i hjørnet ?!?!

Ja, det gør der ! Kan det foto-dokumenteres ??
Niksen ! For jeg glemmer kameraet i tasken eller derhjemme !!
Hva' så ?? Lidt snik snak kan I altid få :o)
April og maj har været fyldt med samvær med skønne strikkekvinder; både herhjemme og udenbys. Snakken er gået for fuld udblæsning og det har været skønt ! Benzin i tanken....

Katrines fødselsdag gik godt og den aller- allerbedste gave var hjemmelavet fra en veninde; hun har styr på Katrines interesser.... bla alt katterelateret ! Der er lagt timer i arbejdet og hun var lige så glad som Katrine. Herligt, nu står det på hendes skrivebord og der kan beundres og glædes.

Mht Katrine, så har jeg endelig været til et indledende møde med vores sagsbehandlers afløser.... Måske skal vi lave en lille bog, Hanne, med de oplevelser man får i behandler- og social-systemet ?? Hendes indledende spørgsmål var nemlig: "Hvornår forventer I at Katrine bliver rask?" Og ja - hun har fået div. rapporter og vurderinger.... Tror nok at jeg lignede en torsk med åben mund ! Hun fandt selv ud af at spørgsmålet var dumt; meen jeg følte ikke at vi er i gode hænder ! Nu får hun lige en chance mere, inden jeg hidser mig alt for meget op.
Ellers er der faldet guf i min turban; både køb v. Jette A's strikind, gaver og alm. køb.
Og så det allerbedste
Der planlægges og drømmes om projekter der skal føres ud i livet.... når der lige er ryddet et par hurdler af vejen. Næste indlæg bliver med stribe jakken, som er færdig og i brug, men jeg skal lige ha' rettet noget inden den offentliggøres.

5 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Skønne indkøb, det var da en tanketorsk af format, forhåbentlig genvinder kvinden da situationsfornemmelsen ;-)
Glæder mig til at se billeder af færdig jakke.

6:28 PM  
Anonymous Anonym said...

Tja, nogengange er det som at slås mod vejrmøller...håber hun retter sig.
Dit garnguf ser rigtigt skønt ud - smukke farver - og lækker model!
KH Britt

10:46 PM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Hmm, jeg håber, at det bliver bedre fra næste gang (det kan det da næsten også kun).

Skønne indkøb!!! Glæder mig til at se hvad du har i tankerne.

Kh Karen S

10:54 AM  
Blogger Lone F said...

Mere garn? Jamen, du har jo næsten heller ikke noget på lager!

Jeg håber, det går bedre med kommunen!

mange hilsner
Lone, Silkeborg

2:23 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Man kan kun undre sig over de sagsbehandlere....Lige som en af min Katrines special-lærere, der sidste år sagde til Katrine: "Hvad synes du, vi skal skrive i hensigtserklæringen?". Ungen var 7 år gammel og blev ikke mindre forvirret af sådan et spørgsmål...

Lækre sager, du har erhvervet dig.

Glæder mig til at se stribejakken !!

KH Tina

3:07 PM  

Send en kommentar

<< Home