24 maj 2007

Temperament i kog...

Hylden overlevede turen på uldprogrammet i vaskemaskinen - faktisk så godt at der ikke var nogen forskel at se...... Så blev undertegnede lidt hidsig på sig selv, fordi hun ikke havde tænkt sig om undervejs i processen. En time senere da arbejdstøjet sku' i tumbleren.... tjaaahh - så røg hylden med. 70 min. sammen med en maskinfuld bomuld. Der var kun én ting at gøre: gå i seng og håbe på det bedste.
Den er stadig lige til den store side, men jeg har lavet en lille aftale med min mor om noget usynlig elastik til "taljen" og så skal den nok blive brugt.
Der er brugt 296 gr af Hill's Merino fra garn.dk, så hvis jeg nogensinde får held til at finde min talje igen: så skal der strikkes én i en mindre udgave ! Nu skal gemmerne kigges igennem for at finde de perfekte 3 knapper.

15 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Wow - sikken en flot model og jeg er vild med farven

10:24 PM  
Blogger nettie said...

Altså, den er bare blevet flot, din Hyld og jeg ka altså godt se din talje....................

10:39 PM  
Blogger Fríða said...

nej, hvor er den flot! har lige set et program i tv om den nyeste trend i Hollywood hvor man skal være så tynd at man bruger str -2, altså minus 2!!! så synes jeg det er dejligt at der stadig findes designere der laver töj der passer til rigtige kvindemennesker.
kh.fra Island
Frida

10:52 PM  
Blogger Helle Holst said...

Halløj hvor er den lækker!
Jeg har længe været lun på den nederdel og har indkøbt garn som ligger og venter.
Nu hvor jeg har set din færdige model, kan jeg næsten ikke vente med at kommer igang.
Tillykke med din super smarte nederdel - den klæder dig rigtig godt!

Kh. Helle

5:18 AM  
Blogger Vivian said...

Du ser s***-godt ud - nederdelen ligeså!!

KH Viv

6:49 AM  
Blogger Unknown said...

Den er utrolig smuk - og hvis jeg nogensinde finder MIN talje igen, så vil jeg også fluks strikke den. Farven er skøn (ligesom modellen ;o)
/Tris

8:08 AM  
Blogger Mette said...

Nej hvor er den lækker i den farve også, nu har jeg endnu mere lyst til at strikke den model :-)

9:58 AM  
Blogger Kludemutter said...

Hvor er den flot. I ser begge skønne ud. Har opskriften liggende
og kun kan jeg da næsten ikke vente med at lave den.Tak for sparket.Mon ikke den bliver det næste hit at strikke ?

10:44 AM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Du klæder altså den nederdel rigtig godt!!!

og jeg kan også godt se din talje... den er smuk og fin ;-)

Kh Karen S

11:51 AM  
Anonymous Anonym said...

Hvor er den fatastisk fin, Susanne! Virkelig smuk.
KH Britt

11:21 PM  
Blogger Julia Zahle said...

Smuk, smuk! Og den klæder dig bare HAMRENDE godt!

5:24 PM  
Blogger Karina said...

Jeg kan bare sige WAAUUUUHH, hvor er den flot og en rigtig dejlig farve.
God Pinse
Karina

8:09 PM  
Blogger Tina Olsen said...

Den er perfekt...smuk ser du ud, og farven er bare alletiders..
Virkelig gufff

10:21 AM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Hvis du finder stedet for fortabte taljer, så siger du lige til, ikke?!

Den er ski..flot, den nederdel !!

KH Tina

12:02 AM  
Blogger Trine Als said...

Den har du gjort godt. Den er virkelig flot.
Nu jeg er her, vil jeg lige høre om du har hørt fra Cleo? Måske har du et billede?
hilsner fra, næsten i Svendborg

12:45 PM  

Send en kommentar

<< Home