30 juni 2007

Godt initiativ...

Maiken, som er en kær strikkeveninde, er god til at tage initiativer som giver ny inspiration og et frisk afbræk i hverdagen... og denne gang gik turen til Viborg hvor Textilseminariet har en udstilling på Viborg Stiftsmuseum. Vi blev mødt med en alternativ rød løber (beklager billedkvaliteten... men det tisregnede på dette tidspunkt)og en frontkvinde af den kække slags.
Selve udstillingen var bestemt en tur værd. Vi gramsede og spurgte ind til teknikkerne og gramsede igen - herligt at få lov til at røre ved produkterne, som jo indbyder til dette.
Bagefter blev der tid til et cafe-besøg og et par garnbutikker. Vi kom hjem UDEN fibervarer - måske fordi vi for 2 uger siden besøgte
dette sted ??
Tasken er blevet vasket én gang.... men skal lige ha' endnu en tur i maskinen før den opfylder alle ønsker. Bryllupssjalet skrider godt fremad - det går noget hurtigere nu hvor yderborten er strikket, men jeg synes nu bedst om dem der starter fra nakken :o) Billede følger i næste indslag. Jeg er "kommet til" at melde mig til MS3, men har ikke fået startet op på 1. clue, tror jeg venter lidt.
Ellers sker der ikke meget - det er hårdt med feriesæsonen igang i butikken, så det er en træt Dyrholm der putter sig i sengen om aftenen.
Men iaften skal jeg ikke forstyrres:
Der bliver mulighed for en guidet tur ned af Memory Lane på DR2 med temaaften om
firsernes musik i "Hit med 80'erne" er sikker på at jeg får nåh-ja oplevelser og et par grin, men nydes skal det !
Glemte helt at vise dette billede fra cykelhandlerens vindue

1 Comments:

Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Rødt er godt for øjet og sjælen!
Jeg har tagget dig... håber du vil lege med. Se på min blog ;-)
God sommer
Kh Karen S

8:52 PM  

Send en kommentar

<< Home