25 juni 2007

Tilbage på pinden...

Nøjh, hvor smutter 5 dage hurtigt :o)
Men de var lige hvad vi trængte til: lidt sightseeing, stille hyggesnak, masser af grin, øl på café, sejlture i den skønne natur lige ved hånden, samvær med kusinerne, håndarbejde, god mad og ikke mindst det at være fri for forpligtelser !!!
Vi nød det alle rigtig meget og jeg truer gevaldigt med at flytte derop - jeg er vild med husene, bjergene og havet.....
Men Katrine (og min onkel) blev lidt bleg i ansigtet da jeg begyndte at snakke om det, så det må vel blive til en lille ønsketanke... Så'n en af dem der kan lune på lange dage.
Moster og jeg fik øvestrikket på boblerne til Ping Pong, hun turde ikke gå i gang med den pga dem. De 2 "gamle" damer fik filtet tørklæder til mosters børnebørn i pink og røde nuancer, til stor glæde for småpigerne (7 og 6 år).
Jeg fik strikket en del pinde på bryllupssjalet... meen, der er vist et eller andet helt galt; så når jeg slutter her skal der kigges grundigt på det strikkede.
Til gengæld blev min kaffetaske á la Dyrholm færdig og venter på en tur i vaskemaskinen.

3 Comments:

Blogger The Silent Knitter said...

Velkommen hjem. Godt at ferien bekom Jer vel
Knus fra
Hanne

11:28 PM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Velkommen hjem. Godt at høre (og se) at du havde en dejlig (og da vist også produktiv) tur.
Glæder mig til at se tasken efter vaskemaskinen... skøn farve!

7:49 AM  
Blogger Karina said...

Dejligt at høre at I havde en god tur til Norge. Norge, Sverige og Finland er bare fantastiske pga. den skønne natur. Jeg tror jeg får abstinenser på et tidspunkt, for i år tager vi ikke nordpå i sommerferien.
Hilsner fra
Karina

7:58 PM  

Send en kommentar

<< Home