16 juni 2007

Jeg bliver helt bange....

for mig selv:
Når min 1. tanke da jeg læser fredagens forside på lokalavisen er:
"Så lad ham da dø", denne 24-årig mand, der kørte gennem byens mest trafikerede kryds med 100 km i timen på baghjulet af hans motorcykel og påkørte en bil med 2 unge piger. Nu er der brugt 10.000-vis af kroner på så'n en idiot (undskyld til hans mor; han er sikkert en sød dreng som husker din fødselsdag) Når vores gamle kun kan få tildelt 7 min. til et ugentlig bad, 1000-vis af børn og unge det venter på hjælp fra børnepsyk. og alle de andre der har hårdt brug for hjælp til en situation de ikke har anbragt sig i af egen fri vilje; hvor det ikke kan lade sig gøre pga manglende ressourcer.
Hmmm - jeg forstår efterhånden Dansk Folkeparti succes - vi skaber den selv med vores politikervalg.