29 november 2006

Uventede fritimer

Det sker ikke så tit at jeg er alene hjemme; så når det sker nyder jeg det i fulde drag. Og jeg ved godt at det er lidt pjattet, når der kun er 1 barn, som desuden er 16 ! og at der ikke er specielt meget forskel på HVAD jeg foretager mig alene og så når Katrine er hjemme :o) Men fornemmelsen ... den er dejlig ! Katrine og hendes bedste veninde er ved at nålefilte ved Bedste (min mor) og det er smadder hyggeligt, synes de alle 3.
Min mor så også lidt ekstra glad ud -
der var nemlig en ½ pakkekalender med over til hende.
Katrine havde lavet denne fugl forleden og han er ikke til at stå for; en rigtig vagabond med blød hat...
Den lille Cleo er vist ikke så lille længere - eller er det en ny kasse du har fundet lille ven ??!!? Det ser altså IKKE fikst ud :o)



8 Comments:

Blogger Linda said...

Novra for en monstermis! Eller er det bare strithår det hele?? Katrine kan da bare det der med nålefiltning - jeg synes det ser vildt besværligt ud....
kh Linda

8:45 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Wow, den har en pels, der er en angorakanin værdig.

jeps, vi skal have gang i en Lavold along.

12:21 AM  
Anonymous Anonym said...

Det er ikke let at erkende at man vokser..heller ikke når man er kat!
Har selv lige måttet yde psykisk førstehjælp til en sofa-fastklemt killing..;-)

kh
Gitte

7:41 AM  
Anonymous Anonym said...

Jah...det er ikke sådan, når man prøver at fornægte sin størrelse.

Fin-fin fugl - det er hun da helt god til, hende Katrine.

KH Tina

11:53 AM  
Anonymous Anonym said...

hihihi hun ligner snart sin tante Pearl. Til de der ikke kender Pearl, kan siges at hun er en velvoksen MainCoon på knap 6kg... Men hun kan heller ikke være i de kasser hun forelsker sig i.

1:13 PM  
Blogger Maggan said...

Oj så söt missen var! Min katt gillar oxå att ligga i lådor och påsar och vad den kommer över ;)
Ha en fin adventshelg!

Kramar från MAggan

8:01 PM  
Anonymous Anonym said...

Fantastisk kat du har :-) Er det en norsk skovkat?
Min elsker også at ligge i for små æsker !

7:33 PM  
Blogger Susanne said...

Hun er halv perser og halv skovkat.. så det er en skøn pels hun har sig !

8:27 AM  

Send en kommentar

<< Home