30 august 2006

Begavet

En af mine kunder i butikken havde fanget,
at jeg var lidt interesseret i strikningens fine kunst :o) Om jeg ville have nogle hæfter, som hun havde til at ligge ??? Ja tak - meget gerne !! Så se bare her: "NYT OM STRIK" fra 1983 og 84 - lige den periode, da "mor var ung og lækker".
Der skal bladres (og måske fnises lidt) iaften sammen med kaffen. Se bare her
eller hvad med denne model


Hvor var vi da bare.... ja, et eller andet ubeskriveligt... der i 80'erne :o)
Så skal I da også lige se, hvor hårdt det er at være kælekat her i huset . Katrine snuppede ham lige (mod hans vilje): Det var vist OK - på trods af hans manglende lyst !

7 Comments:

Blogger Karina said...

Ja vi var da bare ... lækre! Husker alt for godt den lysegule sag med flagermusærmer min mor havde strikket til mig - det tror jeg heller ikke mine klassekammerater gjorde, for den var da ...... anderledes!
Nu ikke noget med at få kaffen galt i halsen!
Hilsner fra
Karina

5:59 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Oooohh nostalgi, kom straks i tanke om min lyserøde mohairsweater med snoning der gav skulderpudeeffekt. Må firsermoden aldrig vende tilbage ;-)

5:59 PM  
Blogger Vivian said...

Ho ho ho hi hi hi hi hi....... der bliver GRINET når du skal nyde dem med kaffen, det er jeg sikker på *GG*

Højt Hår!

Viv

6:38 PM  
Anonymous Anonym said...

Hvor er det fedt! Jeg morer mig også kosteligt hver gang jeg bladrer mine AOH fra tidligfirserne. Og jeg husker især 2 ting: børstet uld og flagermuseærmer (kors hvar var de upraktiske under vinterjakken - den der klump under ærmerne - GYS). Og jeg var lige ved at få teen galt i halsen sidste dag da jeg spottede en flagermusebluse i Bon'A Parte kataloget.....
KH Britt

9:56 PM  
Anonymous Anonym said...

Hehe, ja, dem har jeg også en god stak af, kan genkende flere modeller fra da jeg var barn. Det er lidt "uhyggeligt" at se, hvordan flagermusærmer er in igen og alle de helt unge piger går rundt og synes, de er vildt smarte...jeg ser dem nærmest som så'n lidt kiksede. *hihi*

10:31 AM  
Anonymous Anonym said...

Du har de der NYT OM STRIK, er der fotograf-handsker i et af dem. For jeg købt de hæfter. Men kan lige nøjagtig ikke finde den opskrift. Min søn ønskede jeg skulle strikke dem til hans datter. Han fik selv sådan nogen den han var dreng. ;) Håber du kan hjælpe mig. Marianne på facebook. http://www.facebook.com/mmichelsen2 ;)

11:02 PM  
Anonymous Anonym said...

Du har de der NYT OM STRIK, er der fotograf-handsker i et af dem. For jeg købt de hæfter. Men kan lige nøjagtig ikke finde den opskrift. Min søn ønskede jeg skulle strikke dem til hans datter. Han fik selv sådan nogen den han var dreng. ;) Håber du kan hjælpe mig. Marianne på facebook. http://www.facebook.com/mmichelsen2 ;)

11:02 PM  

Send en kommentar

<< Home