21 juli 2006

Jeg vil ha' regn....

og det skal være snart ! Både Katrine og jeg er ikke særlig vilde med den ekstreme varme, som vi har haft i denne uge. Når der så oveni hverdagen er 2 haver at vande + 2x2 katte at fodre + underholde pga ferie i nabolaget .... så glæder vi os til en mulig regnbyge !! Så ku' jeg da slippe for at vande og kattene måske være lidt mere sociale :o)
Her bliver plejekattene forkælet med lidt killingefoder af Katrine.

Jeg har fået strikket lidt på min Lotus Lace efter kl. 22 om aftenen. Og er nu igang med lidt hurtig glatstrikning ....
Jeg er ved at "samle mod" til at prøve den, bare for at få en
fornemmelse af størrelsen.








Tunika'en skal desværre trævles op ;-( Jeg har lavet et eller andet ved opsamlingen af masker på forstykket, som ikke ser pænt ud. Så selvom det ene ærme næsten er færdigt må jeg overvinde mig selv ! Ellers vil den bare komme til at ligge ubrugt hen og det vil jo være mere træls ! Det regner jeg med at gøre imorgen, hvis ellers humøret er til det !
Mit Icarus-sjal hviler på sofaen - venter på en dag med overskud til lidt tællearbejde. Måske det også bliver i denne weekend.

1 Comments:

Blogger Tina Mølgaard Andersen said...

Øv, hvor ærgeligt, det er altid irriterende når man skal trævle det hele op igen.
Men hellere det end man slet ikke får det brugt.

10:23 AM  

Send en kommentar

<< Home