16 juni 2006

Ferie-indkøb

ihvertefald læsestoffet til de 14 dage der snart er ferien i år.
Jeg har svært ved at gå forbi en boghandel uden at gå ind. Jeg køber tit "ukendte" forfattere og nogle gange giver det en rigtig god oplevelse; andre gange er det knap så spændende læsning. I denne stak er der mest "kendte" bøger.... så skulle træfsikkerheden være høj :o)



Have-glæden er ved at være en dyr aktivitet.
Synes jeg trængte til lidt nyt i haven (mens vi venter på de løg, jeg fik sat sent)
De bliver plantet imorgen.

Mht min kur så går det IKKE godt.... 2 aftener med vin er ikke godt for vægten. Åhh, hvor var jeg træt af mig selv der på vægten !! Men jeg opgiver ikke.

Tunikaen er blevet "delt" og jeg er halvvejs med ryggen.... har planer om at denne weekend bare skal være strik og hygge med mit syge barn.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den tunika frister mere og mere....
Dejlige med "læse-ferie".

God bedring med barnet (må man stadig kalde hende det?).

KH Tina

8:54 AM  

Send en kommentar

<< Home