21 juni 2006

Mere fra sofa'en :o)

Jeg er lige nødt til at vise min blomstrende bregne, den er rigtig sød - synes jeg ! Glæder mig til at den spredes noget mere i haven.
Nu var det på tide at få noget nyt på pindene, jeg er nemlig igang med 1 ærme på tunika'en. Der skal tages en beslutning : skal jeg lave mønsteret på ærmet eller bare strikke igennem med rib'en....

Hmmm - så kan man jo passende slå op til kusinen's sjal !
(Hovsa - har jeg allerede lavet en fejl ?? Det må lige tjekkes.) Nogle steder er garnet tyndt som sytråd, men jeg håber at det holder.....
Ellers er jeg igang med at blive fristet - igen igen !
Jeg er lidt lun på denne forsidemodel fra Interweave, men denne Isagermodel frister nu også....


Hmm - jeg må hellere komme videre med det der er på pindene !!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, Susanne - de to modeller er jeg også temmelig lun på. Og jeg venter STADIG på mit IK blad....det kommer vel...engang....
Men der er jo også nok at strikke på ;-)
KH Britt
...og god bedring med foden - træls!

12:05 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Hov, den IK model savlede jeg også over tidligere idag. Den er nemlig flot og det er MI modellen også.

3:26 PM  
Anonymous Anonym said...

Det er bare at starte fra en ende af ;o)
Tillykke med datterens flotte eksamensresultat forleden !!!

KH Tina

8:20 PM  

Send en kommentar

<< Home