19 juni 2006

Sygemelding

Desværre bliver denne uge ikke til en arbejdsuge; jeg har gennem længere tid haft en akilles-sene der er hævet og øm. Nu gik det ikke længere med et arbejde hvor jeg står og går hele dagen - så det var hjem på sofa og benet i ro !! Det kan jo blive godt for strikketøjet - om ikke andet :o) Se lige de nye sandaler - de er bare rare at ha' på !
Katrine har været til den sidste mundtlige eksamen (9.kl) idag. Det var heldigvis i favoritfaget og det blev til et 13-tal. Jeg er dybt imponeret over hendes færdigheder. Hun er med i et forum på nettet, hvor de selv skriver små noveller og kommenterer hinandens arbejde. Det har vist givet pote idag !!

Jeg har fået syet højre skulder sammen på tunikaen - nu er jeg spændt på at se den på....

Den ene forkant er noget værre pladderpjat og den anden er bare rigtig fin....
Godt der skal hækles kant !!

2 Comments:

Blogger Anne said...

Tillykke med Katrine, det er bare rigtigt sejt gået!
Og mon ikke nogle dage i ro hjælper på senen, det håber jeg.
Ålerusen ser spændende ud, skal der en top under??
KH Anne

11:01 PM  
Blogger Vivian said...

TRETTEN?? Hvor seeeejt :-)

Tillykke med hende!

Knus Vivian (nu blogopdateret!)

2:04 PM  

Send en kommentar

<< Home