18 juni 2006

Hvor blev den af ???

Weekenden er smuttet afsted for mig; uden egentligt at have lavet noget og dog.....
I går fik vi bestilt flybilletter og hotel til 4 i London i uge 28, vi skal afsted sammen med mine forældre. Jeg glæder mig til at komme derover, med lidt bedre tid end sidst jeg var der (for næsten 20 år siden !!) Nu skal vi "bare" ha' koordineret sightseeing-ønskerne for 4 mennesker....
Iaftes grillede vi ved overboen og Hannibal viste sit "King of the top"-look (der er langt ned fra hans plads...) Han elsker at sidde der; med overblikket over BÅDE Mågevej OG Ternevej :o)
Mit strikketøj blev af "drengene" døbt til ålerusen. Tsk tsk, så fik de også blikket ;-)

Jeg er næsten færdig med det ene forstykke - så det lysner derude.
Idag har jeg fået brugt en hulens masse penge hos Green House, hvor der var lagersalg med mange gode ting: et par sorte stumpebukser, 3 nederdele, 1 kjole, 2 langærmede t-shirts og et lækkert vattæppe. Der smuttede og et par sandaler og lidt kulørte glas.... vi fik købt så meget at der var gaver til os.......
Katrine har det bedre, heldigvis for hun skal nemlig til den sidste eksamen i morgen. Vi har set filmen "Det levende slot" - den var rigtig god, selvom den ikke var helt tro mod bogen.

1 Comments:

Blogger Sanne B. said...

Uuuuhh, mine nerver.....
Det er da lidt for spændende at se ham sidde der og trone på 2½ cm rækværk. Min kat var røget ned for længst..
kh
Sanne B.

10:00 AM  

Send en kommentar

<< Home