01 juli 2006

Ikke imponerende

Der er lige så højt aktivitetsniveau hos Panduro som hos mig :o) Forskellen er bare; at jeg ikke har betalende kunder, der venter på mig !! Småtterierne som jeg bestilte d. 24. juni - er stadig IKKE ekspederet... hmm, nu er det spændende om det når frem inden vi rejser d. 7.
Jeg er startet på ferien: fra torsdag morgen og vi har INTET lavet, bare drysset rundt, spist når vi havde lyst og lavet HVAD vi har lyst til. Men idag rydder jeg mit soveværelse, så jeg endelig kan komme igang med at male det imorgen. Noget skal jeg da "præstere" i løbet af ferien - altså udover strikketøj :o)
Mit Icarus sjal er næsten færdig med "kroppen" og jeg skal igang med kanten. Der skal vist trækkes hjælpesnor INDEN jeg bevæger mig ud i nyt mønster... (der er ikke noget mere inspirerende end et sort billede.. hmmm!!) Jeg har ikke strikket mere på tunikaen, men tror at jeg har fundet løsningen på mit "ærmeproblem". Den kommer med i byen i aften; vi skal nemlig til grill-hygge ved min "legekammerat" og da hun også er en strikker, så genere det ingen at jeg tager pindene frem.
Ellers er jeg ved at planlægge hvad jeg skal ha' med til London af strikketøj, der kan jo godt blive nogle gode strikkepauser i løbet af ugen: vi skal bl.a. til Cambridge og det er da en god togtur. Jeg har fået og fundet en masse links til garnbutikker, men de ligger ikke lige på ruterne til noget af de vi vil se. Men jeg overvejer om jeg skal tage en "fridag" fra barn og forældre til garnjagt..... se bare nogle af links'ene http://www.stashyarns.co.uk/, http://www.geocities.com/athens/agora/9814/, http://www.loop.gb.com/index.html og http://www.patriciaroberts.co.uk/.
Katrine og hendes bedste veninde Anne har fundet ud af, at de vil ha'
kjoler til Middelalderfestivalen i Horsens. Så fredagen gik med at finde egnet stof her i byen....
Vi fandt dette til Katrine's men ikke noget til Anne, så nu må vi på jagt i andre byer. Min mor har lovet at hjælpe dem med at sy....

3 Comments:

Blogger Marianne Knorborg said...

Kære Susanne.
Hvor har du fundet mønsteret til den flotte Lady Marian kjole?
Kan det købes et eller andet sted - eller kunne jeg måske låne det til at tegne af?
Jeg samler på den slags!:-))
Rigtig god ferie!!
KH-Marianne

9:37 AM  
Blogger IF Stjernen said...

Uhu - Loop ligner en forretning jeg gerne vil besøge :-) Har lige gennemgnasket deres hjemmeside - lækkert lækkert :-)

God tur!

Knus Britta

11:24 AM  
Anonymous Anonym said...

Sidder lige her og dasker lidt rundt på nettet og TAK fordi du lagde links ud til garnbutikker...
Jeg skal nemlig også til London lige om lidt :O)......jeg lægger helt sikkert ruten forbi et par af dem. Du kunne besøge Liberty, som er et stormagasin - de har fine Libertystoffer, borderi og garn...det ligger centralt.
God tur !!
Gitte J.

3:40 PM  

Send en kommentar

<< Home