15 december 2005

Halvvejs med julegaverne

Takket været Anne som foreslog en julegave-shoppedag i Århus.
En rigtig rigtig hyggelig dag - det må vi gøre igen til næste år :-)
Der blev tilføjet lidt julehygge til hjemmet og nogle gaver..... Som jo desværre ikke kan vises her. Det er jo ikke til at vide hvem der kigger med....

Vi fandt også lidt gaver til os selv
Og så snakker vi ikke mere om det (lige nu)
Vi nåede Box-de-Lux, en lækker butik som vi tog et par runder i. Isager fik også besøg af os og heldigvis have min lillebror "fået lagt en gave tilside" til Anne ;-) Han vidste det bare ikke...
Men det bedste var nu Ingers butik i Volden - som det også kan ses på billedet.
Så tusinde tak for en hyggelig dag !

Nu lidt strikke"nyheder" - det ene bestillingssjal er afleveret - glemte at tage et billede, men det var et af (efterhånden) mange sommerfuglesjaler, denne i en lækker brun kidmohair. Håber at modtageren bliver tilfreds.

Her ses 3 stadier af Uruguay-garnet og lidt af Charlottesjalet - jeg bliver fascineret hver gang jeg kigger på farvespillet og hvordan det ændrer sig.
Det er et dejligt strikketøj og garn, selvom det godt nok (eller hedder det nu sileme) er noget tyndt her og der, men det er jo også lidt af charmen ved det.
Men jeg skal vist til at ha' fingeren ud af et unævnelig sted hvis modtageren skal ha' det lillejuleaften: Så det er tilbage til pindene og apropos pinde: Mette - jeg byder og byder, men det går altid galt i sidste øjeblik.... Så det er nok ikke meningen at Boye og jeg skal være sammen!

4 Comments:

Blogger strikke_jane said...

Ingers butik er nemlig lækker. Jeg var der i tirsdags og kom heller ikke tomhændet derfra:-) Det blev dog ikke til noget til mig selv, men en trøje til husets 4-årige. Ærgerlig over, at jeg ikke nåede i box-de-lux, men det kan være, at det var godt nok for pengepungen haha.

9:22 AM  
Blogger Anne said...

Jeg er klar, men gerne før vi når december 2006, vi fik jo slet ikke nok af det hele med hjem ;-))
Det var en super hyggelig dag, så selv tusind tak!
KH Anne

10:09 AM  
Blogger strikkeforsker said...

Ingers er min yndlingsbutik, der er for meget laekkert garn. Der skal jeg helt sikkert ned naeste fredag.

Ulla

2:09 PM  
Anonymous Anonym said...

Hvor er det bare nogle flotte farver, du har i dit Uruguaygarn. Og ja, det er skrækkeligt tyndt ind imellem.
Det lyder som en rigtig hyggelig "tøse"-tur.

KH Tina

9:24 AM  

Send en kommentar

<< Home