12 december 2005

See hvad jeg fik

Gavekort til Isagers nye bog af min overbo... skyndte mig ned
efter den igår, men tror at den skal byttes
(jeg synes den er lidt kedelig).

Disse af en god veninde, lidt garn fra mine forældre,
lækre t-shirts fra niecen's læreplads
og ikke mindst en lækker pung fra min datter :-)
Så det var en dejlig dag: stille og roligt, afslappende med
gode mennesker og god tid !
Men det bedste var kortet fra min datter: et rigtig
amerikaner-kort, dog uden glimmer.... og den del var
ikke nem !! fik jeg at vide. Købt mens de var på tur i Texas
og holdt hemmeligt - det sidste er godt gået .... Med en nysgerrig mor :-)
På strikkefronten er jeg igang med 2 bestillingsopgaver; den ene næste færdig og så et Charlotte-sjal i Uruguay-garn. Billeder af disse i næste post. Tak for hilsnerne.

PS Har I opdaget at der er liv i min svigerinde - se bare her

3 Comments:

Blogger Anne said...

Nå, nå, du "sladrer", hva'??!!
Men fint nok, det er jo egentlig meningen at dele med andre, når man blogger ;-)
Og jeg prøver jo at være flittig denne gang!
KH Anne

5:55 PM  
Anonymous Anonym said...

Ikke for at snakke om andre i din blog - men JA, jeg har med stor glæde set, der er sat blus på hos Anne igen, det er dejligt!
Tillykke med dagen - og gem det kort fra datteren, det er da dejligt og specielt! :o)

10:03 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Tillykke med dagen (forsinket). Iiiiiiih og så et vaskeægte, sukkersødt og forskrevet amerikansk kort. Tro mig og datteren, det er temmelig svært at finde nogen uden både glitter OG romantekst?)

Ulla

p.s. tak for tippet

12:11 AM  

Send en kommentar

<< Home