07 november 2005

Håndguf...

Så blev det strikkevejr - regn og rusk, så man (= jeg ) med god samvittighed kan sætte sig med kaffen og noget nyt strikketøj ;-)
Jeg købte på et tidspunkt lidt ikke-ryge-belønning: 3 nøgler Noro Silkgarden til en Gloria. Men ku' ikke rigtig finde en passende farve til de stærke farver i Noro'en.... Marianne reddede mig, hun sælger det SKØNNESTE Inca alpakka fra Rauma i Norge. Desværre må hun ikke sælge via nettet, meen for hunne hvor er det lækkert.... uhmmm.
Så der er blevet strikket lystigt derudaf, nåede også lige til lørdags strikkecafé i Filita og det var jo ski** hyggeligt. Skal ha' hamstret lidt garn derfra - for det lækre tweed på spoler forsvinder fra butikken og jeg har jo liige et par kopiprojekter i baghovedet..... hmm, må se om der kan lokkes fødselsdags- og julegavepenge fra forældrene.

Jeg købte desuden lidt koksgrå Bauernwolle til "den grønne sag" fra september (som jeg ikke liige kan finde et billede af).

Mht sjalet til min yndlingsdatter...." Øhh - troede det var et halstørklæde du ville lave... men den er da fin" " 10... 9... 8... 7 ..... Godt der er julemarked om kort tid! Og at jeg har et par nøgler i overskud til et tørklæde :-)

Nu vil jeg hente billetter til Andrew Strong-koncert her i byen. Det glæder vi os til !!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Uhmmm....sikke da en masse lækre garnindkøb !!

Godt du er sådan et tålmodigt menneske, hva'? ;o)

KH Tina

10:41 PM  

Send en kommentar

<< Home