01 oktober 2007

Fladmast...


er vist det bedste ord til at beskrive tilstanden herhjemme i disse dage.

Har gennem længere tid døjet med MEGET ømme muskler og led, men siden den fantastiske tur til Fanø er kroppen gået helt amok ! Så jeg er ligger underdrejet og får ikke lavet en brøkdel af det jeg gerne ville, men det kender I jo til derude i bloglandet :o)
Jeg kan kun tilslutte mig det glade kor af deltagere på Fanø; det var en fænomenal oplevelse og det har virkelig summet i mit hoved siden vi kom hjem; både med oplevelser, ideer og lækkert garn der vist skal hjem til mig og bo :o) Her er udsigten fra vores stuevinduet hvor det vrimlede med kaniner i alle størrelser. Et par stemningsbilleder fra lørdagens late-afternoon-drinks

Det var virkelig én af de weekender jeg kan leve højt på længe.... jeg er også klar til næste gang.

I skal da også lige se det hus, som Ida og hendes søster sku' bo i.... det mindste i Sønderho ??


4 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Tak for sidst!
Flot udsigt og drikkevarer manglede der vist heller ikke ;-)

9:17 PM  
Anonymous Anonym said...

Tak for sidst, Susanne.
Skønt billede med klitterne - lidt udenfor Sønderho var der en vej, der hed "Lodne Bakker" - meget sigende.....
Håber du kommer dig snart.
KH Britt

8:58 AM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Det lyder som om, det har været hyggeligt (og jeg er misundelig er jeg) ;-)
Jeg håber, at du snart er på toppen igen.
Kh Karen S

9:17 AM  
Blogger Mona said...

Det lyder rigtig hyggeligt - Prøv evt, at tage nogle fiskeolie kapsler, det kan måske hjælpe lidt på smerterne i leddene;-)!

11:22 AM  

Send en kommentar

<< Home