23 maj 2007

Tusinde tak...

for de mange rosende ord om den stribede gepard :o) Det var dejligt og den er i flittig brug, så på trods af de mange frustrationer undervejs så er resultatet godt.
I skrivende stund snurrer denne (altså ikke katten) i vaskemaskinen og jeg har fotomodel i huset fordi nogle af naboerne piller taget af og smider stenene i en container... er I klar over hvor farligt det lyder (når man er mors lille dreng :o)) ?!?! Nederdelen er lige til den store side... men måske en tur i maskinen kan gøre underværker. Nu må jeg se, når den bliver tør igen.
I skal også lige ha' et close up af ham
Jeg har gang en en sommermodel fra en af Elsebeth Lavold's mange bøger; nemlig Audrey, som bliver strikket i en blanding af bomuld og modal - noget jeg fandt i en pose bagved noget andet, som jeg havde glemt at jeg.... nå, den sang kender I jo nok fra jer selv!
Ellers er jeg ved at samle mod til at strikke bryllupssjalet, har startet op et par gange men hjernen var ikke samarbejdsvillig.... så nu hvor der venter mange fridage forude er der måske mulighed for at få gang i de små grå. Og så venter der noget sort strikketøj bagefter - jeg faldt nemlig i et hul på vej ud til Hanne i fredags

5 Comments:

Blogger Anette said...

Hej Susanne.
Ja du var jo mere heldig med at bruge penge end jeg var.
Men jeg fik den i dag...
Glæder mig til at se Hullet færdig.
KH Anette

10:05 PM  
Blogger Merete said...

Hej Susanne
Sikke en sød kat du har! Hvor har du købt dine Lavold bøger? Det ser ikke ud som om ingenkonst.se sender til udlandet.
Kh Merete

11:02 PM  
Blogger Susanne said...

Hej Merete, de sender også til Danmark - det foregår endda med bankoverførelse så det er ret nemt :o) Gå du bare på jagt i hendes skønne bøger. Jeg er lidt i tvivl om man også kan bestille garn; jeg sendte en mail og spurgte om jeg ku' købe noget at Hempathy og det ku' jeg godt. Så alt kan vist lade sig gøre. Kh Susanne

7:31 AM  
Blogger Vivian said...

Farven på Hyld er forrygende, så kom lige i swing så vi kan se den påååååå! :-)

Knus Vivian

10:02 AM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Jeg glæder mig til at se nederdelen efter vasken.. farverne er i hvert fald rigtig smukke. Den lille grønne top er også lækker-smækker og så gør du jo mig nysgerrig med det der hul... er det noget, vi får at se her på kanalen snart?

Kh Karen S

11:14 AM  

Send en kommentar

<< Home