18 november 2006

Nøjhh - det' for killinger

4 meter brunt indpakningpapir, kun til Cleo's fornøjelse: med et godt tilløb og stort tigerspring: så kan man lave en glidetur af format. Et rejehop/tigerrul og et bid i kanten: så er man selv en pølse der skraller. Et godt bid i kanten og fuld fart hen over gulvet: de 2 gamle katte er lige ved at gøre i de manglende bukser og vil UD NU. De er i det hele taget ikke tilfredse med den lille pige; og det lysner desværre ikke på det punkt. Så hvis der er én af jer derude, som har lyst til en lækker lille blød, renlig, sød, glad og mild pige, der er god til at aktivere sig selv og vild med at være ude - så sig endelig til. Vi har mistet vores bagstopper og er på jagt efter et nyt hjem til hende. For det er surt at blive hvæst af HVER gang man hygger sig !! Det har hun ikke fortjent ! Vi har mest lyst til at sende de gamle væk... men det kan vi jo ikke tillade os så'n helt moralsk set :o) Så i disse dage er der katte spredt over alle etager i vores 2 families hus ....
På strikkefronten er jeg atter næsten færdig med "den unævnelige" alias den meget omtalte Gloria, men mangler bare 20 m af Noro-garnet..... lige netop den farve er i restordre mange steder i det midtjyske. Men heldigvis havde Anne på et tidspunkt fundet en Noro-forhandlerliste, så det var bare igang med telefonen. Jeg blev reddet af en anden webstrikker, nemlig Bigger og nu kan jeg med god samvittighed anbefale et besøg i hendes butik. Masser af luft/plads og lys, spændene garner og brugskunst, så er du på de kanter... kig ind i butikken.

5 Comments:

Blogger Marianne Knorborg said...

Kære Susanne.
Allan siger absolut NEJ!:-(
Sådan noget pjat, vi har da kun 3 katte i forvejen!! Og måske killinger på vej!:-)
Men jeg er altså helt vild med den kat. Det er da sørgeligt, at det ikke går med de to gamle!
Jeg håber inderligt, at I finder en løsning der er til at leve med for alle parter.
Knus fra Marianne

11:40 PM  
Blogger Susanne said...

Det var da en skam Marianne :o) Men hvis der er killinger på vej... så er han måske lidt fornuftig ! Jeg håber også at det lykkes for os.

9:51 AM  
Anonymous Anonym said...

Det er da noget være rod!!!
Jeg syntes nu i er lidt hurtige til at opgive... Her i hytten er der også stadig hvæs og knur mellem kattene.
Det kan godt tage op mod ½ år at køre en ny killing ind, men jeg er sikker på Cleo er ligeglad med de andres hvæsen... De skal jo dog lige have en chance for at se, at hun også kan være en fornuftig kat og ikke kun en "ulidelig" killing.
Dette kun en opfordring til at give dem i hvert fald en måneds chance mere...
Hilsner fra Trine, Cleos første mor.

10:07 AM  
Anonymous Anonym said...

Min nevø vil gerne have hende - kig i din mail :-)

3:15 PM  
Anonymous Anonym said...

ja vi har jo lige fået en Carlo. Jeg tro godt han kunn eovertales, men jeg er bange for at vi er nød til at tænke rationelt og det ville ikke være rationelt med endnu en kat. Skøn er hun, jeg håber det lykkes at finde et godt nyt hjem til hende.....

3:27 PM  

Send en kommentar

<< Home