03 september 2006

Vel hjemme igen

efter nogle dejlige dage i det sjællandske. Det eneste billede jeg fik taget var fra færgeturen i torsdags - hvor der var drama i luften :o) Fredag blev der oset og shoppet i Kbh. til den store medalje, listen med garnbutikker blev brugt, boghandlere og antikvariater besøgt og jeg fik strikket lidt på et "pausestrikketøj" i Tøjhus-museets forrum/entre. Det var nødvendigt med et let pausestrikketøj, da babytæppet vokser stille og roligt.
Jeg har det lidt blandet med farverne: på den ene side synes jeg at de er meget voldsomme, men på den anden side er de også vældig gode sammen. Så det bliver strikket færdigt og så må den kommende mor selv "rode med det tæppe".
Overboen sprængte sit budget med mange tusinde kroner ; det kan godt ske, at biler og huse ikke fylder meget i målestoksforholdet 1:57 - men de koster !! Så jeg ku' læne mig tilbage med god samvittighed og mine "sølle" 410 kr's garnindkøb (så smuttede der godt nok lige et par sko med lørdag men .... alligevel)
5 bundter uld fra Strikkeboden, som jeg tror skal bliver til en Violet og så lidt garn fra Lavold.


Lige et lille billede af "uldskoene"...

Mht 80'ernes mode og vores "uheld" - ja, så luner det at vide at I andre også var der :o) Der kommer IKKE flere afslørende billeder fra Dyrholms ungdom !! De hvide briller havde jeg også kig på, men min veninde var hurtigere end jeg.... suuukkkk hvor var det trælst !!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lyder som en fantastisk tur. Jeg har vist noget, som jeg skyndsomst må få sendt til dig, kan jeg se ud af garnkøbet... -flotte farver.
Kh,
Maiken

8:55 AM  

Send en kommentar

<< Home