24 september 2006

Sweet dreams :o)

Øjjjhh - hvor er jeg træt nu. Mine arme føles flere meter lange og jeg sveder som bare f***** - men se lige her: 1 stk. færdigt soveværelse og det er bare blevet som jeg gerne ville !! Hvis du synes at billedet virker bekendt.... Ja så blev jeg inspireret hos Helle for mange måneder siden. Den er en 1 års stop-røg-gave, som jeg har glædet mig til at få på væggen. Den er bare så flot ! Nu kan nattesøvnen da ikke få bedre rammer :o)
Ham her, synes nu også, at NU kan være nok med al den roden og larmen i hans soverum... "Kan jeg komme ind nu ??"
Der er såmænd også andet der er næsten færdigt;
nemlig barnevognstæppet til min kollega.
Det mangler bare at få enderne hæftet :o) Hvad jeg så skal strikke ??? Der er en del UFO'er i mit hjem, som jeg rigtig gerne vil ha' færdige. Nu ser jeg hvad humøret er til.

7 Comments:

Blogger nettie said...

Hej du!
Det er da bare blevet flot. Du ka kun være tilfreds med resultatet. Og skidt så med at armene er trætte, strikke et par masker ka man vel altid!!!
kh
nettie

8:07 PM  
Anonymous Anonym said...

Flot, både soveværelse og barnevognstæppe. Altid en fornøjelse, når noget bliver færdigt ;o)

8:24 PM  
Anonymous Anonym said...

Det ser rigtig hyggeligt ud og nu forstår jeg meget bedre alting. Troede, at du gav hvidt under det lilla. Ak ja, hvor dum kan man være - og nej tak. Du behøver ikke svare.
Sov godt. Lene Z.

8:34 PM  
Blogger Linda said...

Nåh....troede ligesom Lene at du var meget, meget grundig og undrede mig over at det ikke tog længere tid ;o) Det ser jo godt ud! Flot billede, dem havde jeg helt glemt. Måske man skulle tage en blog og bladre helt fra starten af.....
kh Linda

8:51 PM  
Anonymous Anonym said...

Tillykke med soveværelset - ser rigtigt dejligt ud.
Og pøj, pøj med enderne....der er da vist til en del underholdning i dem...
KH Britt

9:07 PM  
Blogger Helle Holst said...

Lækkert billede:o) Mit hænger i stuen og jeg glæder mig over det hver dag.
Dejligt at vi kan inspirere hinanden.

Kh. Helle

5:14 PM  
Blogger Anne said...

Skønt med sådan at nymalet og ordnet soveværelse, dejligt at du nåede til vejs ende på trods af overspring ;-)

6:09 PM  

Send en kommentar

<< Home