07 september 2006

Holdbare indkøb

Den overskrift gælder jo for ALLE garnindkøbene, hvis man passer på det :o) Men denne lille buket er købt for efterhånden mange uger siden og se lige hvor sød den egentligt stadig er.... dejligt med lidt sommer i udestuen !!
I disse dage dukker der gavepapir op - hmmm, ved ikke lige hvad der går af mig ? !? Men gavepapir kan man vel heller ikke få for meget af :o)

(Nogle gange kan jeg sgu' ikke lade være med at grine af mig selv !)
Jeanette har fundet det sødeste tørklæde i Norge og jeg er begyndt at drømme om det :o) Der er jo masser af gode sager på lageret, der liiiige ku' bruges til sådan et ! Men jeg må igang med at aflure lidt..... når jeg er færdig med alle mine UFO'er og babytæppet ! Jeg har tilmeldt endnu en UFO og det bliver min Gloria, som jo har været næsten færdig MEGET længe.

1 Comments:

Blogger strikke_jane said...

Hallo Susanne.

Sikke noget fint gavepapir! Og du har helt ret, gavepapir kan man ALDRIG få for meget af.... Vil dog ikke afsløre hvor mange ruller jeg har stående. *G*

11:07 PM  

Send en kommentar

<< Home