16 juli 2006

We're back again

En skøn solrig uge (bortset fra lidt regnvejr mandag eftermiddag) med masser af
indtryk og oplevelser. Vi nåede ikke en brøkdel af alt det vi gerne ville, men
havde mange gode
oplevelser !! Én af mine, var et besøg hos Liberty som sælger
Rowangarner. Det er en oplevelse at gå rundt i den
gamle forretning, hvor man virkelig kan mærke
historiens vingesus.

Katrine fik købt en masse fantasy-bøger. Vi elsker begge at komme i de store boghandlerforretninger og kan bruge lang tid på at ose rundt.
Waterstone's(www.waterstones.co.uk) på Oxfordstreet havde et fint udvalg af fantasy og strikkebøger, men udvalget af strikkebøger var endnu større ved denne Borders-forretning. Bestemt et besøg værd !!
Ellers var jeg på garnjagt ved
John Lewis og .... pyh; det er smuttet hvad den hed ! Men også en kæde af stormagasiner. Der var masser af garn - men fornuften havde vist ramt mig :o) Så det eneste jeg havde med hjem var denne lillebitte søde bog, som lige passede til pengepungen (sidste dag) og humøret.

Desværre blev min venindes far dræbt i en voldsom højresvingsulykke i fredags og weekenden er gået med at trøste og snakke om hendes tab. Det har været en barsk omgang og sat gang i tankerne....

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dejligt at høre, I har haft en god ferie, men sikke da en barsk omgang at komme hjem til....

KH Tina

6:20 PM  

Send en kommentar

<< Home