04 juli 2006

stille overvejelser

Denne skønne sommervarme (som er lige ved at tage pippet fra mig) giver mange muligheder for stille stunder i skyggen... Jeg har endelig fået min vindklokke op at hænge og den har den skønneste lyd - og forventningen om det lille vindpust, der snart kommer henover ansigtet.... uhmmmm. Det er ikk' at si' ski' til !! Hedebølgen der også har ramt London har været ved at gøre det af med ferieglæden. Tanken om en megavarm storby var mere end jeg lige ku' overskue; men de lover byger på fredag og helt ned til 22 grader. Jibbiieee ! Der er håb forude om temperaturer, der giver lyst til at komme rundt og ud ! Jeg har bestemt, at Lotuslace skal på pindene til turen og heldigvis har Interweave lavet et diagram til hulmønsteret. Så går det lidt nemmere - synes jeg :o) Der ligger noget vinrødt bomuldsgarn fra Aldi i kurven og jeg tror, at det vil passe til toppen. Desuden skal jeg ha' et eller andet "lige-ud-af-landevejen" med, det har jeg så ikke helt bestemt HVAD skal være.
Mht pigernes kjoler; så fik vi købt stof til Anne's igår, ude v. Peter's restehal i Herning. Så de 2 tøser (på 16 og 17 år !!) kan bli' flotte til festivallen :o)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Pyyyhh, jeg holder mig også til skyggen i den varme.
Glæder mig til at se din version af den smukke IK-top...og god tur!
KH Britt

3:44 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Bvdr. jeg trives bedst i temp under 25 C
Glæder mig til at se lotus lace
Må jeg anbefale museer og stormagsiner med AC, samt en lille varm striktrøje :-)

God tur
Ulla, Long Island, 32 C kl 9.45 suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk

3:52 PM  
Anonymous Anonym said...

En storbytur bør nu ikke levne megen tid til strikning, men nærmere til garnindkøb ;o) Rigtig god tur.
Kh,
Maiken

8:40 AM  

Send en kommentar

<< Home