06 juli 2006

Næsten pakket og klar

Nu varer det ikke længe før det bliver alvor :o) Der skal pakkes kuffert og tasker til en uge med meget vandring, indtryk i lange baner, museer , øl i hyggeligt selskab, historie i rå mængde, udsalg.... og måske en garnbutik eller 2 ....
Den indre tjekliste har været igang idag og jeg har været et smut nede i byen efter cool cash og noget mod min nyudviklede soleksem :-(
- Alt sommertøj vasket

- Letlæselige bøger er fundet frem
- Ipren - hvis nu det bliver til alt for mange øl !!
- Listen med garnbutikker
- Print af diverse (fly hotel olign)
- Smugstart på Lotus Lace
-
Sophie's gaver er indkøbt ( ikke noget hun ønsker sig !)
- Bårebuket bestilt til overboens mors bisættelse imorgen
- Kattepassere informeret og eftertjekket at alle har styr på det
- Oprydning ... overvejet, men jeg sveder for meget... måske inat ??

- Måske jeg sku' ta' hæklenål og garn med ???
- Pakken fra Panduro kom igår

- Ryddet op i køleskabet
- Hmm, måske lidt plaster til evt. vabler ??
- Se lige hvad Vivian har fået hjem - måske hun skal være den nye distributør for skandinavien ???
Nu vil jeg slukke min computer og begynde at putte lidt i kufferten :o) Rigtig god ferie til jer !!

2 Comments:

Blogger Vivian said...

Rigtig god fere!
(og "nej hun skal så ej!")

KH Vivian

10:05 AM  
Blogger Vivian said...

Rigtig god ferie!
(og "nej hun skal så ej!")

KH Vivian

10:05 AM  

Send en kommentar

<< Home