16 februar 2006

Hjemløs aften

Min sædvanlige strikkeplads var optaget i aftes






Disse 2 havde filmaften og havde lejet de mest mystiske
film - ihvertefald efter lydene at dømme !! Stuen var
mørkelagt og så kniber det altså med plads til moren....
Men jeg nød deres latterudbrud, medfølende av'er
og snakken om figurerne.
Jeg var henvist til ham her (som får lov til at overleve),
han er nemlig en rigtig
hyggemås. Så det
gik alligevel.
Idag skal der ryddes op og
sorteres til lossepladsturen.
Så strikketøjet må vente lidt.

Tilføjet kl. 14.25:
Se lige hvad det blev til på et
par timer



2 Comments:

Blogger Anne said...

Var det virkelig alt, du kunne skrabe sammen??? Du må vist ta' en runde mere...
Du kan også gi' kaffen på søndag, så skal jeg lige hjælpe lidt med min hårdehånd ;-))
Vi ses, kh herfra

3:23 PM  
Blogger Susanne said...

Nej,nej - der var meget mere ;o)Ku' kun kigge ud af forruden og så i sidespejlene da jeg kørte på lossen !! Og har lige samlet endnu et læs sammen. Så du behøver ikke at komme for at arbejde, men du er velkommen til kaffedrikningen !!
Kh Susanne

6:30 PM  

Send en kommentar

<< Home