14 februar 2006

Hvornår skal katten af tønden ???

Min hankat er helt klar til at komme i en stor, mørk og grim tønde......
(Han ved det bare ikke endnu) Denne kurv har fulgt mig fra jeg var 16 år.
Den har været min 1. kæreste's farmor's "rejse-hjemmefra-kuffert",
da hun var en meget ung pige, som sku' ud at tjene.















Den har stået lidt ubemærket i et stykke tid, men været fyldt med gode sager.
Bl.a. indholdet af denne sæk: uld i alle mulige farver, garner fra min gymnasietid (79-82), diverse bomuldsgarner og meget meget andet, som nu skal på lossepladsen...... Nu fornemmer den rutinerede katteejer vel hvad der er på vej ??? Den s**** hankat har brugt kurven som toilet.... UDEN at vi har kunnet lugte noget ! Alt garnet lugter som en kattebakke og selvom jeg vaskede hænder et hav af gange... tjah, så synes jeg at lugten hang ved mig ! Kurven er blevet vasket, sæbet ind, spulet, sæbet ind og spulet igen. Den klarer det vist ! Den må få lidt Rodalon på torsdag og lidt olie på fredag.
Jeg vil finde lidt mere frem til lossepladsen, når jeg nu alligevel skal afsted.
Han er kastreret - for længe siden, men hvergang det er vinter med frost og sne..... så sker der ting og sager indendøres !

3 Comments:

Blogger Fríða said...

Öv,Öv, Susanne! Det kan man bare ikke have! 7-9-13, jeg har været så heldig med mine katte at det er aldrig sket her, jeg tror næsten jeg sku blive så vred at den xxxx kat skulle få flyde med til lossepladsen!

8:56 PM  
Anonymous Anonym said...

Hej Susanne, Jeg er selvfølgelig godt klar over, at det ikke er nogen garanti, men den "søde" kat har forhåbentlig en bakke, så han ikke er tvunget til urenlighed? Nå, ja, så skal jeg ikke gøre mig klog på noget (og det skal jeg forresten heller ikke alligevel). OG du trængte garanteret til at få fornyet lageret........ Hilsen Lene

9:07 PM  
Blogger Susanne said...

Jo - der er hele 3 bakker til rådighed på 100m2 - så det er ikke muligheder han mangler :-(
Kh SUsanne, som alligevel nok ikke havde brugt det garn, der i kurven....

10:11 PM  

Send en kommentar

<< Home