02 februar 2006

Løftebryder

forhåbenligt uden at såre nogen :-) Men jeg kan ikke snøvle mig sammen til at montere Gloria. Kan ikke helt forstå hvorfor - farverne er lækre, garnet blødt og modellen er liige mig.... Hmmm !
Nå, men fordelen ved at have brudt løftet, er de andre ting der så er sket i stedet ! Jeg har sorteret julepynt; så det gik fra 3½ kasse til en flyttekasse !! Der er smidt ud med hård hånd - så'n da .... Jeg laver flæser på begge sider af begge Latifa'er, den sorte om dagen og min egen om aftenen. Sorteret i fryseren.... blev enig med mig selv om at solbær fra 1996 nok ikke blev brugt ! Og så er jeg ved at lege lidt med perler..... måske det kan vises frem imorgen. Så er Katrine og jeg blevet inviteret ud at spise på vores yndlingsrestaurant... Uhmmm. Vender tilbage med billeder - forhåbentligt at Latifa'er, Gloria og perleleg.

1 Comments:

Blogger Anne said...

Man kan også gå i byen og få det gjort, det kender jeg én, der gør ;-))
Det koster bare 60.- kr., prøv det, det er dejligt!!
Hvem har inviteret??? Og hvorhen???
Og perler, hva' er nu det for noget??

6:01 PM  

Send en kommentar

<< Home