22 januar 2006

Latifa er færdig


En fornøjelse at strikke og helt sikkert et af dem
der vil blive brugt ! Katrine synes den er sød og
jeg overvejer om jeg skal lave én til hende af
strømpegarn og opalbatik......
Når jeg nu ikke kan tage mig sammen med hendes skyggesjal !

















I andre hjem er det musene der går på bordet,
når katten er ude....
Her i huset går hankatten til brødet, når madmor
går i kælderen til vasketøjet :o)
Han kan ikke stå for brød/kager og jeg har fortalt ham at det
ikke er kattemad !! De er ikke så pæne som dine, Anne,
men MUMS hvor de var gode !!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Latifa er vel nok smuk. Jeg er vild med de brunlige farver :-)

KH Sofie

8:43 PM  
Blogger Linda said...

Nu kan jeg godt se at det er brunt, på min hjemmeskærm er det olivengrønt ;o)
Det er faktisk et ret flot tørklæde, pludselig har alle gang i det!

kh Linda

10:13 AM  
Blogger Anne said...

Jeg er nødt til at på den igen, mit just afsluttede Latifa har skiftet ejermand, og bor nu om halsen på Susse...
Hun blev meget glad for sådan en "værtinde-blomst", det var lige hendes farver :-))
Og ja, de der muffins, de er bare mumsede!

12:33 PM  
Anonymous Anonym said...

Det er bare flot, dit Latifa !! Måske man skulle overveje.........(og det er alt, jeg gør i øjeblikket - at overveje. Jeg får ikke strikket noget som helst).

KH Tina

12:16 PM  

Send en kommentar

<< Home