11 januar 2006

Lidt flere billeder fra lageret

Sidder med en stor frisklavet kop kaffe, ømme ben og ryg,
træt i hovedet og har lige nydt nogle billeder fra et
sommerhus i Sverige. Det ville være dejligt hvis det ku' bli'
til noget i uge 30 ! Så klø bare på - Anne :-)
Da jeg sad med morgenkaffen på min obligatoriske surftur ude i den
store strikkeverden faldt jeg over Manne's side (ikke for 1. gang :-))
Hun har lavet en "Flash Your Stash"-tuesday for 2006.... Hmmm, ved
ikke helt om jeg kan klare 52 uger med lagergarn, men jeg har heller ikke
et hobbyrum som hendes. (Ellers ku' jeg nok vise garn i mange år !!)
Men tror at jeg vil gøre hende følgeskab 1 gang om ugen i et stykke tid.
Så nu får I lige et til i denne uge
Flaskegøn (ikke nemt at se !) kidmohair
fra Filita's ophørsudsalg og en
opskrift til et sødt sjal.

Og se så lige hvad der sker,
når man glemmer at lukke sine skuffer


Ja ! Du er opdaget Hannibal



2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, jeg har også overvejet en lille "opvisning", men mere af stakkene end af detaljerne...for de er lidt pinlige, og måske kan det fremme lysten til at få orden - ro - på sagerne. Åbne skuffer/skabe er en KLAR invitation til, at der bliver hygget...skal det ikke bare væfe sådan? *s*

10:30 PM  
Anonymous Anonym said...

Det sjal har jeg også strikket er par gange (og jeg har et lyserødt på pindene nu) - det bliver fnuglet, men alligevel lunt.

Utrolig flot grøn farve, du har fundet.

KH Tina

11:07 AM  

Send en kommentar

<< Home