09 januar 2006

Hva' fa'en havde jeg gang i ???

Når man så'n kommer i alle poser, tasker og andre opbevaringssteder
med garn og strikketøj - ja, så dukkede der noget op hvor jeg blev HELT
tom i øjnene... "Hvad er dette..." (med bedste Piet van Deurs-stemme)
"Jeg kender ikke
noget til det!" Hmmm - ved jo
godt at jeg er den eneste der
strikker her i huset. Kan
det måske være noget
jeg har arvet ???? Dukkesjal ??
Helt blank i øjnene og
hel tom i hovedet -
på bedste teenager manér.



"Tjah - jeg kender altså ikke noget til det..."
2 timer senere og et hav af poser: der er opskriften på det strikkede marsvin.
Nåh ja, det var jo sådan en jeg gik igang med.... Hmmm hvorfor stoppede jeg igen ??
Nok fordi stikkefastheden ikke passede - det bliver ihvertefald en noget oppustet version, hvis jeg strikker videre. Så mon ikke den bare afgår stille ved optrævlning inden nogen tager skade:o)

1 Comments:

Blogger strikke_jane said...

Utroligt hvad man kan fortrænge *G*

12:10 PM  

Send en kommentar

<< Home