19 januar 2006

Dagens kage

Ku' ikke lige stå for dette syn :o)
Strikketøjet skrider stille og roligt frem.
Lige nu vælter sneen ned,
men sner inde gør vi ikke:
vi bor lige ved sygehuset, så der ryddes konstant
og jeg kan kigge over på arbejdspladsen !!

Min kollega fik jo et par pulsvarmere af mig i mandags.
De var så seje, synes hendes teenagedatter, så måtte jeg jo
hjem i gemmerne og finde et nøgle sokkegarn.
Nu er moderen udstyret med en løs opskrift (og link til garnstudio)
og jeg er spændt på at se resultatet !!
Her er et midlertidigt billede af min Latifa - begge garner
er en sand fornøjelse at strikke med. Jeg tror, at det bliver
ét af de projekter, hvor resultatet vil blive brugt bagefter.




PS: Kan I se hvordan den matcher min sofa ???

½ time senere:

Se lige hyggen på så'n en eftermiddag, hvor man ikke skal ud af døren

4 Comments:

Blogger Anne said...

Det ser bare flot og stiligt ud...
Jeg må simpelthen også lave et, der er lidt mere roligt, end det der nu er færdigt! Vil lige checke Noa-Noa for forårsfarver, inden jeg vælger ;-))

5:15 PM  
Blogger Anne said...

Hvis du bliver ved at poste alt det brune strikketøj, så ender det med,at du må ændre din template, ellers bliver du det brune punktum på min blog-crawl ;-))
Kærligst svigerinden..

6:40 PM  
Anonymous Anonym said...

Det er faktisk lidt vildt, som dit trappebillede ligner noget, jeg kunne ha' taget af MIN trappe - hvis jeg husker det, vil jeg ta' et foto i morgen.

8:21 PM  
Anonymous Anonym said...

Hei,
har du en epostadresse??

Virtuella luemodus

10:14 PM  

Send en kommentar

<< Home