26 januar 2006

For 1 år siden

var der altid mail hos webstrikkerne, hvis et af ugebladene havde
strikkeopskrifter med. Nu; hører vi ikke et pip, for alle ugebladene
har fundet ud af at det er et hit at strikke.
Tirsdagformiddag havde vi udsolgt af Familie Journalen i butikken.
Selv Føtex i centrum af Silkeborg havde et begrænset antal tilbage...
Hmmm - hvorfor mon det ??
Kan det virkelig skyldes dette tillæg ???
Det er det eneste forslag jeg har til
årsagen, forsiden lokker ikke med
specielle "baskere" :o)
Nu er jeg blevet lokket i
"gider du at lave en
lille ting for mig ?"-fælden.
Men det gør jeg gerne, hun er en god kollega,
alene med 3 børn og har nok at se til.


Hun skal holde konfirmation til maj
og ku' godt tænke sig denne model til sig selv.
Jeg har vist nok af Netto's
sorte mohair; så jeg får tyndet
ud i garnet og hun sparer lidt penge.

Jeg strikker lystigt videre på Katrine's Latifa og overvejer om der skal "flæser" på begge sider af tørklædet..... Ellers står der nye filtede futter på min dagsorden, de grimme (spraglede) er totalt slidte og de er ellers blevet uundværlige. Så der skal snart gang i nogle nye og denne gang må der hellere bruges dobbelt garn til sålen ;o)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det var da nogle søde modeller, måske jeg skulle se lidt nærmere på bladet i morgen. Er det andet i samme stil?

8:05 PM  
Anonymous Anonym said...

Pudsigt - jeg sad også forleden og overvejede, hvordan det ville se ud med flæser på begge sider af Latifa. I øvrigt utrolig flotte varianter, du laver. Du er virkelig ved at lokke mig på afveje.

K Tina

8:23 AM  

Send en kommentar

<< Home