09 februar 2006

"Når lyset bryder frem..."

Efter 2½ år på meget lavt blus her i hjemmet;
ser det endelig ud til at miraklet er sket....
Der er kommet lys i sindet og dermed en god energi til at få taget hul på de mange praktiske opgaver, der bare har ventet, ventet og ventet
på bedre tider.

Jeg har sagt dette MANGE gange før - det ved min datter, eks-kæresten, venner og familien alt om. Men denne gang føles det anderledes og jeg håber, at den nye medicin faktisk har den ønskede virkning.... I denne lange periode, har strikningen faktisk været min "redning" - jeg har ikke kunnet koncentrere mig om at læse eller se film, men det at strikke gav mig noget at bruge hænder, hoved, min tid på og ikke mindst: et produkt - så jeg ikke var/er helt nytteløs.
Samtidig åbnede det en helt ny verden: "Online kvinder med pinde" (frit efter en bog), der bare oser af kreativitet, aktivitet OG menneskelighed. Fristelser med opskrifter, spændende garner, trends og nogle spøjse produkter fra hele verden - alt sammen fordi jeg begyndte at surfe lidt....
Hvorfor denne smøre lige nu..... Jo, min datter bad mig sige: TAK til jer alle sammen for inspirationen til bageopskriftene. Det er hendes parameter for morens overskud og idag er der bagt 3 forskellige slags boller og så lidt muffins :o) Så her går det bedre !!
PS: Ikea-skufferne, der har været i "opløsning" i MEGET lang tid, tørrer i dette øjeblik efter lidt brug af snedkermesterens egen lim !

5 Comments:

Blogger IF Stjernen said...

Hurra for de små piller! Jeg har selv lige skiftet tilbage til nogle bedre piller (måtte ikke få dem under graviditeten) og nu ser det også bedre ud her :-)

Og du har ret - den verden af skønne strikkekvinder kan ikke andet en få en i godt humør!

Knus Britta

3:25 PM  
Blogger Bettina said...

Det lyder rigtigt dejligt og varmt, Susanne - tillykke med lyset! :o)

8:28 PM  
Blogger conny said...

Tak for en dejlig beretning fra det virkelige og ikke altid så vidunderlige liv. Det er også i sådanne tilfælde, at man kommer til at sætte stor pris på sine børn. De opfatter situationerne meget præcist og kan så give en et lille skub.
Held og lykke fremover!
Din blog giver altså lys i hverdagen, ville jeg bare lige sige. Den er flot.

8:29 PM  
Blogger Anne said...

Nu kender jeg dig jo rigtigt godt, og når jeg læser 3 slags boller plus muffins, så ved jeg, at solen skinner på Mågevej!
Snup du bare en pille mere, og husk så, at vi andre har du ingen forpligtelser eller "burde" overfor, du skal nurse dig selv og din store pige...
Tanker fra Anne

10:08 PM  
Blogger Silkemor said...

Kære Susanne

Åh hvor dejligt for dig.Og hvor ER vi mange der har det ligesådan.
Dejligt at høre at webstrik også har " reddet" din tilværelse. Jeg kan bare så godt genkende det.
Tillykke med lyset og optimismen.

Stort knus og mange kærlige tanker fra Kirsten

9:35 AM  

Send en kommentar

<< Home