03 februar 2006

Perler i cirkler









Et par sorte hjemmefutter er nu pyntet en lille smule med grønne og gule perler. Utroligt så lidt der sku' til for at forandre oplevelsen af futterne !! Det var hyggeligt at sidde med perler og tråd. Mht til Gloria - så følger jeg Mette's råd og venter til det er sjovt. De 60 kr. vil jeg "spare" i denne omgang, Anne :o) Lidt stædig vil jeg være !! Jeg er næsten færdig med de dobbelte flæser på Katrine's Latifa og jeg føler mig lidt "frelst" over det :o) Middagen på Roma var dejlig; det var vores overbo der havde inviteret. Bare fordi det var torsdag og han havde fri !!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

eiiii hvor er de flotte Susanne, den idé vil jeg da ta' til mig, hvis ikke det gør noget.
KH Lise

8:42 AM  
Blogger Anne said...

Du bliver da mere og mere kreativ ;-))

12:53 PM  

Send en kommentar

<< Home