04 november 2005

Genopdagelse af skattekamret ;-)

Jeg har mine strikkebøger i en kurv på armlænet af min sofa - så'n lige ved hånden. Jeg er ikke altid god til at kigge i kurven.
Men den anden dag spurgte Sanne om vores mening vedr. Knitter's stash, som selvfølgelig var i kurven.
Egentlig var jeg ikke særlig imponeret over bogen da jeg fik den, meen sku' da lige kigge i den igen.
Den er faktisk ikke så dum endda - der er nogle gode basisopskrifter og noget sjovt, lidt "grimt" og noget til alle aldre ;-) Jeg måtte straks igang med et sjal, som passede til min feberramte hjerne - Meadow Flowers i den syntetiske lyseblå og er ikke nået ret langt ;-)


Har også strikket et sjal til Katrine i bomuldschenille og reste garn fra Italien - lige ud ad landevejen uden dikkedarer.
Det er vældig blødt og lækkert - så mon ikke det kan bruges ???

4 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Hej Susanne,

Knitter's Stash er nemlig inspirende, men der er lidt mange fejl i. Her er et link til rettelserne:
http://www.interweave.com/knit/books/be_knitters_stash.asp

Ulla

3:21 PM  
Blogger Vivian said...

Det bliver da et ganske dejligt chenille-sjal du dér får lavet !!

Håber du i øvrigt er i bedring !!

KH Viv

5:09 PM  
Blogger strikke_jane said...

Jeg har tit kigget på det sjal i den bog - det er rigtig sødt. Men da man ikke kan nå/overkomme alting, vil jeg i denne her omgang "nøjes" med at glæde mig til at se dit - kan vist ikke klare flere projekter lige p.t. :-))

5:21 PM  
Blogger Silkemor said...

Det sjal ligner ved første øjekast K Noe's Anemonesjal, men Anemonerne er lidt mere " hullede" tror jeg.
Men det er rigtig sødt, som Jane skriver.
Også chenille sjalet er flot,det er lækkert at få bugt med sine rester på den måde.
Kh Kirsten

10:55 AM  

Send en kommentar

<< Home