24 februar 2006

Syndens hule ;-)

Narh - måske knap så dramatiskt, som overskriften antyder...... Men jeg har nusset indholdet af min pakke, strikket på dukketøj, lagt nye strikkeplaner og nydt det hele. Først skal I lige se hvad det blev til af dukketøj; nederdel, bukser og en trøje. Hun var nødt til at sove hos mig i nat: jeg ku' nemlig ikke lige "få hul på de vigende skuldre". Men det lykkedes til sidst ! Josefine var ganske tilfreds med at Dukkelise ikke længere skal være nøgen og jeg har hygget mig med de små overskuelige projekter af lagergarn. Der vil helt klart blive produceret lidt mere....
Den skønne pakke fra Sirenen kom lige til en kaffepause......
Jeg kan forestille mig mange sjove og spændende ting af disse lækkerier. Desværre er farverne ikke helt så gode på dette billede. Nu skal jeg ha' lavet lidt på Perlen INDEN jeg falder for en ny fristelse :o)

2 Comments:

Blogger IF Stjernen said...

Øj - du er næste lige så slem som Marianne! Jeg har overvejet og snakket med mig selv om den pakke, men har kunne styre mig - indtil nu!! Jeg kæmper og kæmper, men det er svære at kæmpe imod sådan noget lækkert garn ;-)
Knus Britta

11:05 PM  
Blogger Helle Holst said...

Glæder mig til at se hvad du finder på med disse lækkerier. Måske en "nusseklud". Det ser fantastisk ud - nyd det!
Kh. Helle

8:51 AM  

Send en kommentar

<< Home