19 februar 2006

Uhmmm - en duft af Ajax

Det er længe siden, der er sket så meget på denne etage i huset, som der gør i disse dage. Barnet er gået i flyverskjul (= værelset) og overboen har spurgt hvor jeg har købt min speed :o)
Og jeg nyder hvert et sekund !
Jeg har endda fået strikket på min Perle, det blev til film med Julia Roberts i aftes og ca. 7 cm. perlestrikning. Den bli'r ikk' så ring' endda...
Dagen i dag er gået med hovedrengøring og papirsortering, nu er jeg snart igennem hele lejligheden og så kan jeg få strikkemaskinen i hus.
Har nemlig aftalt, at jeg først får den inden for døren, når alle "pligt-opgaverne" er overstået. Nu vil jeg slappe af og nyde resten af min søndag.

3 Comments:

Blogger Linda said...

wauw, jeg elsker at se "ryd op i dit liv", det lyder lidt som en episode derfra! Og så mere energi, jeg begynder at tro på det der Feng Shui halløj - eller er det bare lettelse over at man er kommet SÅ langt? Dejligt for dig!
kh Linda

10:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Hvad øh.....kan man leje sådan en Silkeborg-tornado??

KH Tina

11:39 PM  
Blogger JetteM said...

Du milde, for en energi. Jeg kommer til at tænke på en gammel biograf-reklame, hvor en effektiv husmor havde så ren en vask at den måtte hænges til tørre på Rådhuspladsen.
Jeg bliver vist nød til at følge dit gode eksempel, jeg synes nullermændene er lidt for fremherskende.
God vind fremover

k,h, Jette

12:32 AM  

Send en kommentar

<< Home